Opel Vektra reservedele
Fra : Morten Petersen

Dato : 13-07-05 17:02

Hej.
Er der nogle der kan hjælpe mig???
Jeg mangler nogle stumper til min Opel Vectra fra 1993.
-Et ledningsnet til en centrallås i bagklappen.
-En kontakt til elsidespejlene plus ledningsnettet i venstre fordør dertil.
på forhånd tak

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 13-07-05 17:08

Morten Petersen skriver:

> Er der nogle der kan hjælpe mig???
> Jeg mangler nogle stumper til min Opel Vectra fra 1993.
> -Et ledningsnet til en centrallås i bagklappen.
> -En kontakt til elsidespejlene plus ledningsnettet i venstre fordør dertil.

Nærmeste autoophug !

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Vogt, 5750 Ringe

Dato : 13-07-05 20:45

www.opelpower.dk

Fra : Clarke

Dato : 14-07-05 08:07

Hvor bor du hen i lille DK?
For Rødding sønderjylland har de dele og Ådum har også, de ligger til
gengæld op ved Skjern.

Men alt kan sendes via posten og de har databaser man kan slå op i på
internettet.

Fra : Morten Petersen

Dato : 14-07-05 17:05

Er bosat i Struer, og det kunne jo være at der var nogle der havde nogle
stumper liggende i nærheden, men takker for de mange gode svar.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 14-07-05 17:35

Morten Petersen skriver:

> Er bosat i Struer, og det kunne jo være at der var nogle der havde nogle
> stumper liggende i nærheden, men takker for de mange gode svar.

Hov, hvis du ville købe af en fra gruppen, skulle du nok prøve i
dk.marked.privat.* hierakiet i stedet.....