>> >Grundet jobskifte med en del kørsel er jeg interresseret i en
>>>dieselhakker og kan se at der står en del Stiloer rundt om i DK
>>
>> Du siger bare "flåderabat" når du skal handle bil, så er det helt
>> andre priser og modeller der hives frem.
>>
>>
> Det var vidst en and som FDM fik spredt og senere måtte tilbage kalde da
> den ikke holder ude i den virkelige verden (medmindre du ejer en flåde af
> biler altså)
>
På mit arbejde kører vi alle i egne biler på kilometer penge.
Dvs. firmaet ingen biler ejer, alligevel køber vi alle biler med flåderabat.
De fleste steder kræver de ikke dokumentation for flåden, ofte ikke engang
en en tro og love underskrift.
Hvis forhandleren skal bruge dokumentation (det skal Toyoata f.eks) skriver
vores økomomidirektør bare under på at der udbetales kilometerpenge og at
bilen bruges erhversmæssigt.
Således fik jeg 17K kr. rabat på en ny Golf uden dokumentation, havde jeg
valgt en Passat kunne jeg få det dobbelte.
Toyota giver rigtig gode flåderabatter, på Avensis helt op til 50-60K kr. på
en D4D ting.
I den anden ende giver Peugeot stort set ingen ting.
Generelt tror jeg nu at man på de fleste biler fra mellemklasse og opefter
kan opnå gode kontantrabatter.
En kammerat har netop fået ca. 25K kr. i rabat på en Caddy Life.
--
/Claus
HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf