K2import - erfaringer?
Fra : Dennis Pedersen

Dato : 11-07-05 16:30

Hello,
Efter nærmere eftersyn af de sidste 2 alufælge ser det temmelig sort ud og
der også nyt gummi på.

Jeg er imellemtiden blevet anbefalet at prøve og kigg epå K2import.dk - de
har Cotinental Sportcontact i 225/40/18 til 1415/stk. Det er jo knap 75kr
billigere end dæk online (+biksen ligger indenfor køreradius af hvor jeg
bor).

Nogen erfaringer og om man kan hente dem på adressen?

--
/Dennis
Seat Leon 1.9 oliefyr

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 11-07-05 17:19

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg er imellemtiden blevet anbefalet at prøve og kigg epå K2import.dk - de
> har Cotinental Sportcontact i 225/40/18 til 1415/stk.

Øhhh..
Jeg skal da vist lige have nye briller engang.
Der er jo alt andet end præcis 225/40
skod :)