|
| Tillykke til Martin Johansen [6000], med d~ Fra : Henrik B. |
Dato : 11-07-05 10:35 |
| | |
Ukendt (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 11-07-05 10:37 |
|
>
< http://www.autogenial.de/autosdet.php?Nr=1278915&sprache=DK&bgcolor=FFFFFF&
tablebgcolor1=D0D0D0&tablebgcolor2=E0E0E0&font1=Verdana,Arial&font2=Arial,He
lvetica&fontcolor1=404040&fontcolor2=606060&linkcolor=202020&FOTO=&OPTIONEN=
&AngeboteJeSeite=999&CENTER=&NOADR=&CUSTOM=&bgcolor=FFFFFF&tablebgcolor1=D0D
0D0&tablebgcolor2=E0E0E0&font1=Verdana,Arial&font2=AArial,Helvetica&fontcolo
r1=404040&fontcolor2=606060&linkcolor=202020>
De er fede nok, bare MØG grimt instrumentbræt ! det hiver bare hele bilen
ned :o/
Mvh
Morten
| |
Klaus D. Mikkelsen (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Klaus D. Mikkelsen |
Dato : 11-07-05 11:17 |
| | |
Henrik B. (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 11-07-05 11:30 |
|
"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse
news:42D24712.1BBD67F8@du.kan.finde.den...
> Juel skriver:
Kan ikke se Juel's indlæg, så tillader mig at kommentere hér.
>> De er fede nok, bare MØG grimt instrumentbræt ! det hiver bare hele bilen
>> ned :o/
Tværtimod synes jeg, at netop instrumentbordet, er noget af det bedste og
mest optimale ved bilen. Det er lavet konservativt og funktionelt. Ikke
poppet som f.eks. på mange franske og ikke "smart", som f.eks.
instrumentbelysningen hos VW. Alt har den rette plads, og alt kan nemt nåes.
Dertil kommer en masse dejlig aflæggeplads m.v.
--
----------------------------------------------------------
Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!
| |
Ukendt (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 11-07-05 11:34 |
|
> Kan ikke se Juel's indlæg, så tillader mig at kommentere hér.
>
> >> De er fede nok, bare MØG grimt instrumentbræt ! det hiver bare hele
bilen
> >> ned :o/
>
> Tværtimod synes jeg, at netop instrumentbordet, er noget af det bedste og
> mest optimale ved bilen. Det er lavet konservativt og funktionelt. Ikke
> poppet som f.eks. på mange franske og ikke "smart", som f.eks.
> instrumentbelysningen hos VW. Alt har den rette plads, og alt kan nemt
nåes.
> Dertil kommer en masse dejlig aflæggeplads m.v.
hmm hvis vi snakker alm biler så synes jeg at et ind bord skal være lækkert
intigreret og ikke stor og klodset, f.eks. så har BMW E30 et af de pæneste
sintrumentborde man kan få synes jeg..
Kunne være sjovt at bygge sådan et over i en G2
Ville også gerne ha en saab 9000cd 2.3t men ikke med det instrumentbord..
Mvh
Morten
| |
Ukendt (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 11-07-05 16:48 |
|
"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:42d24a19$0$48672$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
> meddelelse news:42D24712.1BBD67F8@du.kan.finde.den...
>> Juel skriver:
>
> Kan ikke se Juel's indlæg, så tillader mig at kommentere hér.
>
>>> De er fede nok, bare MØG grimt instrumentbræt ! det hiver bare hele
>>> bilen
>>> ned :o/
>
> Tværtimod synes jeg, at netop instrumentbordet, er noget af det bedste og
> mest optimale ved bilen. Det er lavet konservativt og funktionelt. Ikke
> poppet som f.eks. på mange franske og ikke "smart", som f.eks.
> instrumentbelysningen hos VW. Alt har den rette plads, og alt kan nemt
> nåes. Dertil kommer en masse dejlig aflæggeplads m.v.
Det kan godt være at det er funktionelt men jeg vil give Klaus ret, det ser
ræderligt ud og matcher ikke resten af bilen. Det er især midtersektionen
der kan få en til at ørle i lårfede stråler
Men imponerende at man kan få så fin en bil til 15.000 Kr
--
Tom
| |
Kristian (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Kristian |
Dato : 11-07-05 17:51 |
|
Ikke
> poppet som f.eks. på mange franske
Så fik de en igen
Bliver du aldrig træt?
| |
TDN (11-07-2005)
| Kommentar Fra : TDN |
Dato : 11-07-05 18:25 |
|
"Kristian" <kristianrasmussenSLETKUNDETMED@STOREBOGSTAVERprivat.dk> skrev i
en meddelelse news:42d2a374$0$97736$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Ikke
>> poppet som f.eks. på mange franske
>
>
> Så fik de en igen
>
> Bliver du aldrig træt?
>
Tag en tudekiks og tør øjnene. Her i gruppen får alle mærker klø. Lige i
øjeblikket er det PSA der får lidt klø hvilket efter min mening er
berettiget. Man kan jo ikke åbne en avis eller et bilblad uden PSA får hug +
de selv indrømmer kvalitetsproblemer. Selvfølgelig er det ikke alle biler
fra PSA der har fejl, men at nogle få personer her i gruppen som ikke har
fejl på deres bil fra PSA, kan ignorere alle tildfredhedsundersøgelser,
fejlstatistiker osv. med henvisning til Deres bil ikke fejler noget kan vel
kun kaldes fanatisme..... Forøvrigt er de samme personer hurtig ude hvis det
er VW eller andre der har problemer. Hvis du havde fulgt gruppen de sidste
år vil du opdage at VW ofte har lagt for had med pris/kvalitet,
holdbarhed(oftes fra nogen der kender nogen der kender nogen osv =
udokumenteret) så nu hvor PSA har problemer er der nok lidt drilleri og
payback time... så tør øjnene og kom videre i livet.... i morgen kan
være det er VW der har problemer...
Mvh
Thomas
| |
Kim Kristensen (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Kim Kristensen |
Dato : 11-07-05 19:02 |
|
"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
news:EXxAe.85$m24.17@news.get2net.dk...
>
> "Kristian" <kristianrasmussenSLETKUNDETMED@STOREBOGSTAVERprivat.dk> skrev
i
> en meddelelse news:42d2a374$0$97736$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Ikke
> >> poppet som f.eks. på mange franske
> >
> >
> > Så fik de en igen
> >
> > Bliver du aldrig træt?
> >
>
> Tag en tudekiks og tør øjnene. Her i gruppen får alle mærker klø. Lige i
> øjeblikket er det PSA der får lidt klø hvilket efter min mening er
> berettiget. Man kan jo ikke åbne en avis eller et bilblad uden PSA får hug
+
> de selv indrømmer kvalitetsproblemer. Selvfølgelig er det ikke alle biler
> fra PSA der har fejl, men at nogle få personer her i gruppen som ikke har
> fejl på deres bil fra PSA, kan ignorere alle tildfredhedsundersøgelser,
> fejlstatistiker osv. med henvisning til Deres bil ikke fejler noget kan
vel
> kun kaldes fanatisme..... Forøvrigt er de samme personer hurtig ude hvis
det
> er VW eller andre der har problemer. Hvis du havde fulgt gruppen de sidste
> år vil du opdage at VW ofte har lagt for had med pris/kvalitet,
> holdbarhed(oftes fra nogen der kender nogen der kender nogen osv =
> udokumenteret) så nu hvor PSA har problemer er der nok lidt drilleri og
> payback time... så tør øjnene og kom videre i livet.... i morgen kan
> være det er VW der har problemer...
>
> Mvh
> Thomas
>
>
Sagde du i morgen?
Som det fremgår af linket i indlægget "Og ugens hjemkaldelser" hjemkalder
man nu i USA 39.583 Jettaer pga. brandfare. Her
http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_article.asp?id=3969 skrives
om en højt stående VW-fætter med ild i raketten hvilket ganske vist ikke har
meget med biler at gøre, alligevel kan det få en eller anden til at overveje
hvorfor den brasilianske VW skulle døbes Fox
Med venlig hilsen Kim
| |
Hans Pedersen (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Hans Pedersen |
Dato : 11-07-05 23:03 |
|
On Mon, 11 Jul 2005 20:02:21 +0200, "Kim Kristensen"
<kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote:
>alligevel kan det få en eller anden til at overveje
>hvorfor den brasilianske VW skulle døbes Fox
Firefox?
--
mfg
Hans Pedersen
| |
Kim Kristensen (12-07-2005)
| Kommentar Fra : Kim Kristensen |
Dato : 12-07-05 10:04 |
|
"Hans Pedersen" <h2ns@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:v3r5d1h1snkkbn8p7sce04f3mrl7llg4cb@4ax.com...
> On Mon, 11 Jul 2005 20:02:21 +0200, "Kim Kristensen"
> <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote:
>
> >alligevel kan det få en eller anden til at overveje
> >hvorfor den brasilianske VW skulle døbes Fox
>
> Firefox?
>
> --
> mfg
> Hans Pedersen
Arh jeg tænkte nu nærmere på noget som Fucks, lyder ens men de kan næppe
skrive det på bilen
Med venlig hilsen Kim
| |
Lisbeth (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Lisbeth |
Dato : 11-07-05 23:08 |
|
"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:42d24a19$0$48672$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Tværtimod synes jeg, at netop instrumentbordet, er noget af det bedste og
> mest optimale ved bilen.
Yrghhhh... om jeg så fik den forærende, ville jeg ikke køre i en spand med
SÅ hæsligt et instrumentbord... men jeg er jo også til de smarte franske og
ditto japanske. *G*
> Alt har den rette plads, og alt kan nemt nåes.
Hvad skal du da nå.... udover rat, gearstang og pedaler?
> Dertil kommer en masse dejlig aflæggeplads m.v.
Jo mere aflæggerplads, jo mere rod i bilen.
Mvh. Lisbeth
| |
Henrik B. (12-07-2005)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 12-07-05 10:43 |
|
"Lisbeth" <lisbeth_jacobsen@hotmail.invalid,com> skrev i en meddelelse
news:42d2edec$0$21459$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
>> Tværtimod synes jeg, at netop instrumentbordet, er noget af det bedste og
>> mest optimale ved bilen.
>
> Yrghhhh... om jeg så fik den forærende, ville jeg ikke køre i en spand med
> SÅ hæsligt et instrumentbord... men jeg er jo også til de smarte franske
> og ditto japanske. *G*
Og virkeligheden er ikke så slem, som billedet.
Tænk på, at du er nød til at dreje blikket væk fra vejen, for at aflæse
f.eks. din hastighed.
>> Alt har den rette plads, og alt kan nemt nåes.
>
> Hvad skal du da nå.... udover rat, gearstang og pedaler?
Diverse betjeningsgreb: Fartpilot, klimaanlæg, motorvarmer, elruder- og
spejle, soltag m.m.m.
--
----------------------------------------------------------
Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!
| |
Lisbeth Jacobsen (12-07-2005)
| Kommentar Fra : Lisbeth Jacobsen |
Dato : 12-07-05 17:24 |
|
"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message news:<42d39082$0$89946$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Og virkeligheden er ikke så slem, som billedet.
Jo da
> Tænk på, at du er nød til at dreje blikket væk fra vejen, for at aflæse
> f.eks. din hastighed.
Det er jeg ikke nødt til. Hverken i den nuværende eller i den jeg
henter om 15 timer og 37 minutter
> > Hvad skal du da nå.... udover rat, gearstang og pedaler?
> Diverse betjeningsgreb: Fartpilot, klimaanlæg, motorvarmer, elruder- og
> spejle, soltag m.m.m.
De fleste af de nævnte ting betjenes da fra rattet... altså i den
franske. *G*
Mvh. Lisbeth
| |
hanzen (12-07-2005)
| Kommentar Fra : hanzen |
Dato : 12-07-05 18:40 |
|
"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:901116e6.0507120823.91f7b5@posting.google.com...
> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
> news:<42d39082$0$89946$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
>
>> Og virkeligheden er ikke så slem, som billedet.
>
> Jo da
>
>> Tænk på, at du er nød til at dreje blikket væk fra vejen, for at aflæse
>> f.eks. din hastighed.
>
> Det er jeg ikke nødt til. Hverken i den nuværende eller i den jeg
> henter om 15 timer og 37 minutter
>
>> > Hvad skal du da nå.... udover rat, gearstang og pedaler?
>> Diverse betjeningsgreb: Fartpilot, klimaanlæg, motorvarmer, elruder- og
>> spejle, soltag m.m.m.
>
> De fleste af de nævnte ting betjenes da fra rattet... altså i den
> franske. *G*
>
> Mvh. Lisbeth
Også skumslukkeren??
--
hilzen
hanzen
SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt
| |
Martin Johansen [600~ (12-07-2005)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 12-07-05 21:56 |
|
"hanzen" <hanzen@mailmeNOT.dk> wrote in news:42d4006e$0$67260$157c6196
@dreader2.cybercity.dk:
>> De fleste af de nævnte ting betjenes da fra rattet... altså i den
>> franske. *G*
>>
>> Mvh. Lisbeth
>
>
> Også skumslukkeren??
ROFL!!
MVH..
| |
Brian (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 11-07-05 14:49 |
|
Juel wrote:
> De er fede nok, bare MØG grimt instrumentbræt ! det hiver bare hele
> bilen ned :o/
Jeg kan godt se at det virker ekstremt klodset for en gammel BMW
chauffør - men i praksis virker det altså skidegodt i sådan en Saab potte.
/Brian
| |
Martin Johansen [600~ (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 11-07-05 21:10 |
|
"Juel" <xsnabelastarchild.dk> wrote in
news:42d23dbd$0$18646$14726298@news.sunsite.dk:
> De er fede nok, bare MØG grimt instrumentbræt ! det hiver bare hele
> bilen ned :o/
Smag og behag - jeg synes det ser herrefedt ud
MVH
| |
Jakob Jeppesen (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Jakob Jeppesen |
Dato : 11-07-05 11:04 |
| | |
Henrik B. (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 11-07-05 11:15 |
|
"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42d24460$0$18647$14726298@news.sunsite.dk...
> Ak - ja - hvad man da ikke kan få i Tyskland for 15000,-
Ja, det er fan'me sørgeligt, at man bagefter skal have den LATTERLIGE!!!!
afgiftshammer i hovedet...
--
----------------------------------------------------------
Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!
| |
hanzen (11-07-2005)
| Kommentar Fra : hanzen |
Dato : 11-07-05 11:19 |
|
"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
news:42d24685$0$54498$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42d24460$0$18647$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> Ak - ja - hvad man da ikke kan få i Tyskland for 15000,-
>
> Ja, det er fan'me sørgeligt, at man bagefter skal have den LATTERLIGE!!!!
> afgiftshammer i hovedet...
Jeg kører en del i Tyskland og har lært at holde øjnene stift rettet mod
midterstregen når jeg nærmer mig en bilforhandler.
Det ser så grimt ud når en voksen mand kører rundt og stortuder.
--
hilzen
hanzen
SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt
| |
Vogt, 5750 Ringe (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Vogt, 5750 Ringe |
Dato : 11-07-05 11:30 |
| | |
Ukendt (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 11-07-05 11:36 |
|
> en bekendt hentede en 1990 SAAB 9000 2.3turbo. Han gav 22K for den - fair
> pris. Han gav efterfølgende staten 35000,- i afgift . . lidt under tror
jeg,
> men det er eddermanme groft!
Haha det er da ingenting i procenter, jeg har lige hentet en flot GII fra 90
GTI fra tyskland, for 900Euro, og herhjemme siger told og skvat at den er
14K værd !!! kan du sige doppelt op på prisen.. man burde kunne tvinge dem
til at købe dem til de 14k !
Mvh
Morten
| |
Vogt, 5750 Ringe (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Vogt, 5750 Ringe |
Dato : 11-07-05 11:39 |
|
det er frækt..
ville gerne have en KADETT E GTE igen ... havde en som blev totalskadet...
den koster frfa 200 euro til 1000 euro i tyskland men skal nok koste 14000 i
afgift .. pissetræls
SÆLGER VECTRA PÅ DK.MARKED.BIL!
"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse
news:42d24b9b$0$18642$14726298@news.sunsite.dk...
>> en bekendt hentede en 1990 SAAB 9000 2.3turbo. Han gav 22K for den - fair
>> pris. Han gav efterfølgende staten 35000,- i afgift . . lidt under tror
> jeg,
>> men det er eddermanme groft!
>
> Haha det er da ingenting i procenter, jeg har lige hentet en flot GII fra
> 90
> GTI fra tyskland, for 900Euro, og herhjemme siger told og skvat at den er
> 14K værd !!! kan du sige doppelt op på prisen.. man burde kunne tvinge dem
> til at købe dem til de 14k !
>
> Mvh
> Morten
>
>
| |
Thomas (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Thomas |
Dato : 11-07-05 20:56 |
|
> Haha det er da ingenting i procenter, jeg har lige hentet en flot GII
> fra 90 GTI fra tyskland, for 900Euro, og herhjemme siger told og
> skvat at den er 14K værd !!! kan du sige doppelt op på prisen.. man
> burde kunne tvinge dem til at købe dem til de 14k !
Det har jo ingen betydning for din afgift idet det er handelsprisen i DK m.
afgift der tages udgangspunkt i. Du skal blot være glad for at du har
fundet den billigere, idet dine omk. til bil + afgift er lavere end det man
kan forvente. Husk du har fragtomk. som kommer oveni, og så er vi alligevel
oppe omkr. 14 tkr....
--
Thomas Krath
| |
Martin Johansen [600~ (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 11-07-05 21:09 |
|
"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in
news:42d23d35$0$55861$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:
> Martin står i dette øjeblik i Bad Driburg i Tyskland og får
> eksportplader på sin "nye" Saab 9000. Bilen kan ses hér:
Ja det gjorde jeg - stegende varmt og et tysk beaukrati der kan få det
vildeste humør ned på jorden mens man venter
MVH
| |
Brian (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 11-07-05 21:19 |
|
Martin Johansen [6000] wrote:
> Ja det gjorde jeg - stegende varmt og et tysk beaukrati der kan få det
> vildeste humør ned på jorden mens man venter
Tillykke med dytten - vandt forsikringen over turbo ønsket ?
/Brian
| |
Martin Johansen [600~ (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 11-07-05 21:32 |
|
"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:42d2d4a5$0$18650$14726298
@news.sunsite.dk:
> Tillykke med dytten - vandt forsikringen over turbo ønsket ?
Nej - jeg fandt en "billig" kasko med fornuftig selvrisiko så jeg gik ikke
på kompromis, heldigvis da.
Det blev en Saab Turbo som jeg havde ønsket mig
MVH
| |
Ukendt (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 11-07-05 21:35 |
|
"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse
news:Xns9690E53EDD4DFnononoinvalid@62.243.74.163...
> "Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:42d2d4a5$0$18650$14726298
> @news.sunsite.dk:
>
>> Tillykke med dytten - vandt forsikringen over turbo ønsket ?
>
> Nej - jeg fandt en "billig" kasko med fornuftig selvrisiko så jeg gik ikke
> på kompromis, heldigvis da.
>
> Det blev en Saab Turbo som jeg havde ønsket mig
hvad skal der så ske med ladetrykket i fremtiden?
--
Tom
| |
Martin Johansen [600~ (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 11-07-05 22:09 |
|
"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in
news:42d2d7f3$0$170$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:
> hvad skal der så ske med ladetrykket i fremtiden?
Det skal hæves
Har et Maptun Steg2 i tankerne :)
250hk/390Nm
MVH
| |
Brian (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Brian |
Dato : 11-07-05 21:35 |
|
Martin Johansen [6000] wrote:
> Det blev en Saab Turbo som jeg havde ønsket mig
Nå, det ér en turbo - jeg troede det var uden, eftersom den kun
lægger 170Hk - men hvad ved jeg
/Brian
| |
Martin Johansen [600~ (11-07-2005)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 11-07-05 22:10 |
|
"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:42d2d833$0$18648$14726298
@news.sunsite.dk:
> Nå, det ér en turbo - jeg troede det var uden, eftersom den kun
> lægger 170Hk - men hvad ved jeg
Den blæser næsten ikke den turbo - det er en lavtryks model
MVH
| |
Steen F. (12-07-2005)
| Kommentar Fra : Steen F. |
Dato : 12-07-05 02:59 |
|
Martin Johansen [6000] wrote:
> Den blæser næsten ikke den turbo - det er en lavtryks model
Hvad måtte du give i afgift? Det ser interessant ud.
MVH Steen
| |
Henrik B. (12-07-2005)
| Kommentar Fra : Henrik B. |
Dato : 12-07-05 10:44 |
|
"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:42d3249f$0$21447$ba624c82@nntp06.dk.telia.net...
> Martin Johansen [6000] wrote:
>> Den blæser næsten ikke den turbo - det er en lavtryks model
>
> Hvad måtte du give i afgift? Det ser interessant ud.
Så langt er Martin vist ikke nået endnu.
Men forventeligt nok i nabolaget omkring de 35 - 40.000,-
--
----------------------------------------------------------
Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!
| |
Martin Johansen [600~ (12-07-2005)
| Kommentar Fra : Martin Johansen [600~ |
Dato : 12-07-05 11:45 |
|
"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> wrote in news:42d3249f$0$21447
$ba624c82@nntp06.dk.telia.net:
> Hvad måtte du give i afgift? Det ser interessant ud.
Som Henrik skriver, så er jeg ikke kommet så langt endnu. Regner med max
45kkr i afgift og nok mindre da den er en par optiske fejl, såsom en blød
bule i højre fordør osv, som burde trække ned.
MVH
| |
|
|