koblingsknæ :-(
Fra : taina

Dato : 11-07-05 09:42

Her sidste dag var jeg ude at køre. Mit knæ var lidt ømt, når jeg trådte
koblingen ned, og jeg kom til at tænke på Harry og hans koblingsknæ - hehe.
Men hov! For to måneder og 10.000 kilometer blev jeg nærmest overrasket, når
jeg trådte koblingen ned, så nemt gik den i den nye gamle polo. Det gør den
så ikke mere - der er næsten lige så stor modstand på den, som der var i den
gamle gamle polo.
Så må det da være noget, jeg gør, eller hvad?
Hvad gør jeg og kan man lade være og kan koblingen køres fin igen?

Den nye gamle polo er er 1,4 diesel fra 92. Den gamle gamle polo var en 1,3
benzin fra 1985.

mvh. tina

Fra : Peter Weis

Dato : 11-07-05 21:01

taina wrote:

> Så må det da være noget, jeg gør, eller hvad?

Vi svækkes alle med alderen

mvh
Peter

Fra : Uffe Ravn

Dato : 12-07-05 07:19

"Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev

> Vi svækkes alle med alderen

Jeps, og det gør koblingskabler også.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : taina

Dato : 13-07-05 00:07

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i en meddelelse

> "Peter Weis" <p.weis@email.dk.slet> skrev

LOOOL!!!

> Jeps, og det gør koblingskabler også.

Aha! Det vil sige, at det er en simpel operation? Hvor tit skal sådan en
udføres, og hvad koster den?

mvh. tina

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-07-05 00:57

"taina" <tinachristoffersen@(FJERN)hotmail.dk> wrote in news:42d44d1b$0
$51406$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Aha! Det vil sige, at det er en simpel operation?

Simpel, måske. Større problem, nej.

> Hvor tit skal sådan en
> udføres, og hvad koster den?

Det skal udføres lige så tit som det er galt, dvs. hvis du får skiftet det
nu så skal du nok ikke mærke mere til det fremover.

Pris... hmm. 1 time på værksted kan gøre meget. Læg dertil et par hundrede
til kablet så burde du være kørende. Alt i alt burde det koste dig under
1000,- udført på værksted.

Den er squtte så advanceret sådan en Polo, heldigvis :)

MVH