gule plader- 3 sæder
Fra : TUS

Dato : 11-07-05 04:36

Jeg vil gerne have en bil på gule plader med 3 sæder foran, men jeg ved ikke
hvilke mærker der har det? Er der nogen der kan hjælpe mig+
Jeg har en Toyota Sportsvan nu men mangler det 3. sæde
Hjælp!
hilsen
Tus

Fra : Jørgen L.

Dato : 11-07-05 07:08

> Jeg har en Toyota Sportsvan nu men mangler det 3. sæde

Du kan da købe et sæde til din sportsvan.
Ellers er hiace som et eks.

Hilsen Jørgen

Fra : JS

Dato : 11-07-05 09:19

"Jørgen L." <Noemail@nononomail.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan da købe et sæde til din sportsvan.

Det er vist ikke lovligt længere.

Fra : Jørgen L.

Dato : 11-07-05 09:23

> Det er vist ikke lovligt længere.

Joda, bare den ekstra person ikke sider i vejen for føreren så må du putte
200 personer ind foran vare rummet

Hilsen Jørgen

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 11-07-05 16:52

> Joda, bare den ekstra person ikke sider i vejen for føreren så må du putte
> 200 personer ind foran vare rummet

Så må de 200 altså ikke veje ret meget hver, for så kommer man over
totalvægten.

Jesper

Fra : Jørgen L.

Dato : 12-07-05 06:28

> Så må de 200 altså ikke veje ret meget hver, for så kommer man over
> totalvægten.

Jaja du har ret, men overdrivelse fremmer forståelsen

Hilsen Jørgen

Fra : Hans Pedersen

Dato : 11-07-05 10:00

On Mon, 11 Jul 2005 05:35:54 +0200, "TUS"
<nygaard-hansen@post.tele.dk> wrote:

>Hjælp!

Så gerne. En Multipla Fiat har tre sæder foran. Også i
gulpladeversionen.

--
mfg
Hans Pedersen

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 11-07-05 14:50

"TUS" <nygaard-hansen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke hvilke mærker der har det? Er der nogen der kan hjælpe mig+
> Jeg har en Toyota Sportsvan nu men mangler det 3. sæde

Landrover.
Hilsen Matthias

Fra : DrPepper

Dato : 11-07-05 18:21

VW Transporter .... fås endda også med L-sele i midten (har min) ... og kan
du vente, så skal den skydes af i Oktober ;)

/David

Fra : Jesper Jacobsen

Dato : 11-07-05 22:31

"DrPepper" <db@FJERNflexhost.dk> skrev i en meddelelse

> VW Transporter .... fås endda også med L-sele i midten (har min) ... og
> kan du vente, så skal den skydes af i Oktober ;)
>
> /David

Pris ?? Alder ?? Km ?? Stand ?? Billeder ???

Jesper

Fra : DrPepper

Dato : 12-07-05 09:19

> Pris ?? Alder ?? Km ?? Stand ?? Billeder ???
>
> Jesper

Mail sendt til dig

Fra : Ollie

Dato : 11-07-05 22:07

In article <42d1e912$0$6986$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, TUS
> [...]

> hvilke mærker der har det? Er der nogen der kan hjælpe mig+
> Jeg har en Toyota Sportsvan nu men mangler det 3. sæde

Fiat Scudo og søstrene fra Peugeut + citroen

Mvh
Ole

Fra : Peder

Dato : 12-07-05 21:00

> [...]

>hvilke mærker der har det? Er der nogen der kan hjælpe mig+
>Jeg har en Toyota Sportsvan nu men mangler det 3. sæde

Du kan måske finde noget på
http://www.vonge.dk/Produkter/Stole-diverse/Mellemstole/IndexMS.htm

Der er i hvertfald et Toyota link

Der fandt jeg til min Sharan, men det er ikke decideret billigt. Rundt
10.000,- for et dobbeltsæde.

Lad dig ikke slå ud af slåfejl og lignende. F.eks. er VW stavet
forkert (!) (minder mig om radiokonkurrence for AC/DC billet)
Og... Jeep findes under Mercedes.
Ellers flinke mennesker

--
Peder