Ved flytning, hvem skal have besked?
Fra : Æske

Dato : 10-07-05 15:16

Når man flytter addresse, hvem skal så (ud over forsikring) have besked?
Her tænker jeg kun i forbindelse med bilen.

1. Centralregisteret for motorkøretøjer?
2. Politi (i forbindelse med registreringsattest)?

Go' sommer ;)

Fra : Kim Jensen

Dato : 10-07-05 15:23

Hej

> 1. Centralregisteret for motorkøretøjer?
> 2. Politi (i forbindelse med registreringsattest)?

Ingen ag ovenstående... de får automatisk besked, da de har abonnement hos
CPR-registreret.

Hygge :)

Fra : Æske

Dato : 10-07-05 15:37

Kim Jensen wrote:
> Hej

> Ingen ag ovenstående... de får automatisk besked, da de har
> abonnement hos CPR-registreret.
>
> Hygge :)

Ok, tak

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 10-07-05 23:20

Æske wrote:

> Ok, tak

Hent evt. en flyttemappe på posthuset. (Den er gratis) Der er en liste
over langt de fleste steder, hvor man skal huske at fortælle om sin nye
adresse. Derudover ligger der også nogle kort, som du kan sende til
venner og familie og fortælle din nye adresse. (De er gratis at sende i
landet)

Fandt også lige et link, hvor du kan bestille en flyttemappe. Så slipper
man for at skulle rejse sig. :)
http://postdanmark.mondosearch.com/cgi-bin/MsmGo.exe?grab_id=340&EXTRA_ARG=&host_id=42&page_id=8454912&query=flyttemappe