Vinterbil
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-07-05 15:08

Hej

Jeg skal bruge en vinterbil. Krav: Kan starte og bremse samt tæt og varmen
virker, altså intet specielt.

Men jeg ved ikke rigtig om jeg skal ofre 15000,- foreksempel og så få en
som kan holde flere vintre og evt. synes, eller om jeg hver vinter skal
købe en til et par tusinde og så få skrotpræmien når salten er væk fra
vejene?

MVH

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-05 19:27

"Martin Johansen [6000]" <no@no.no.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> som kan holde flere vintre og evt. synes, eller om jeg hver vinter skal
> købe en til et par tusinde og så få skrotpræmien når salten er væk fra

Køb en ny ALTO.
Den er billig pr/mdr og holder de næste 10 vintre.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-07-05 19:36

"Olesen" <n/a> wrote in news:42d16861$0$99812
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Køb en ny ALTO.
> Den er billig pr/mdr og holder de næste 10 vintre.

LOL

Ya... hvis det ikke lige var fordi jeg er ikke er likvid til slige
summer....

Nej det skal holdes så billigt som muligt i indkøb og den skal jo kun køre
2-4 måneder om året med ditto forsikring osv.

MVH

Fra : Brian

Dato : 10-07-05 19:53

Martin Johansen [6000] wrote:
> Hej
>
> Jeg skal bruge en vinterbil. Krav: Kan starte og bremse samt tæt og
> varmen virker, altså intet specielt.

Skulle du ikke til Preussen og hente et automobil ?

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 10-07-05 21:16

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:42d16ebf$0$18650$14726298
@news.sunsite.dk:

> Skulle du ikke til Preussen og hente et automobil ?

Jo - min sommerbil Kører faktisk om... 45min fra nu :D

MVH

Fra : Ukendt

Dato : 10-07-05 21:19

> "Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:42d16ebf$0$18650$14726298
> @news.sunsite.dk:

> Jo - min sommerbil Kører faktisk om... 45min fra nu :D

gør min helårsbil også i morgen tidlig. Så skal den på endnu en 5 Km tur til
arbejde

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 10-07-05 21:32

Tom wrote:
> [...]

Jeg har måske misset noget - men er det ikke stadig "bare" en Saab 9000
du skal have hentet hjem ?

> gør min helårsbil også i morgen tidlig. Så skal den på endnu en 5 Km
> tur til arbejde

Ikke for noget - men jeg har ferie

/Brian

Fra : Henrik B.

Dato : 11-07-05 08:49

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har måske misset noget - men er det ikke stadig "bare" en Saab 9000
> du skal have hentet hjem ?

Jooeee, forstår heller ikke helt at den kun skal køre om sommeren, den er jo
netop en fremragende vinterbil.

Fra : Brian

Dato : 11-07-05 09:44

Henrik B. wrote:

> Jooeee, forstår heller ikke helt at den kun skal køre om sommeren,
> den er jo netop en fremragende vinterbil.

Jeg har da ihvertfald set én eller anden her i gruppen, netop skamrose
bilen for dens gode.... hmmm.... rustegenskaber - blandt mange andre
lovprisninger, om netop dét køretøj

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-05 16:28

> Jeg har da ihvertfald set én eller anden her i gruppen, netop skamrose
> bilen for dens gode.... hmmm.... rustegenskaber - blandt mange andre
> lovprisninger, om netop dét køretøj

den er vist heller ikke så sikker at køre i om vinteren

--
Tom

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 11-07-05 21:06

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in news:42d185e2$0$18642$14726298
@news.sunsite.dk:

> Jeg har måske misset noget - men er det ikke stadig "bare" en Saab 9000
> du skal have hentet hjem ?

Jo da, uden møs i æ' bund så vil gerne beholde den sådan

> Ikke for noget - men jeg har ferie

Samme her

MVH