Renault 19 - manglende start.
Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 10-07-05 14:32

Hej gruppe

Der sidder vel ikke en renault-mekaniker og keder sig her i sommervarmen,
der har mod på at få min bil til at starte? :)
- mod betaling naturligvis.

Alt er skiftet i bilen, og den har tøffer lystigt rundt, lige indtil jeg
parkerede foran fakta i dag.

Da jeg skulle hjem var den død. - eller dvs. der er strøm på, og jeg kan
høre benzinpumpe osv.. men ingen tænding.

- den har lyst med fejl i elektronikken, og jeg har også mistanke til noget
af kablingen mod automatgearet, men jeg kunne godt bruge en fagmand.

Der er tale om: Renault 19 1,7 GTS aut. 1991. phase 1.

Dejlig bil :)

/Morten

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 10-07-05 22:49