Vedligeholdelse af kaleche om vinteren?
Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-07-05 08:55

Kan ikke se mit indlæg så jeg prøver lige igen:

Er der nogen hér der har kørt med kaleche om vinteren og ved hvad den siger
til salt m.m.?

Der er tale om en Kadett cabriolet.
Hans

Fra : N/A

Dato : 09-07-05 09:04

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 09-07-05 09:04

Vogt, 5750 Ringe skrev:

> duskal ikke lige bruge Kadett GTE fælge til GSi´eren?

Har 3 sæt alubasser i forvejen, så dét...
Hans

Fra : Mogens

Dato : 10-07-05 17:10

On Sat, 9 Jul 2005 10:03:42 +0200, "Hans Paulin \(6310\)"
<me@privacy.net> wrote:

> [...]

Det ér kommet igennem :)

Som gammel Opel-ejer ved jeg, at kaleschen er det mindste problem om
vinteren
Du kan rolig køre med det...

>Der er tale om en Kadett cabriolet.

Har du handlet?

Michael har jo tilsyneladende fået skik på sin cabrio...

Mvh...

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 10-07-05 18:34

Mogens skrev:

> Det ér kommet igennem :)

Ja, der var noget bøvl med TDC eller hvad - men nu har de vist fået smurt
noget fikumdik på ledningen!?

> Som gammel Opel-ejer ved jeg, at kaleschen er det mindste problem om
> vinteren

Meget optimistisk

> Du kan rolig køre med det...

Godt.

> Har du handlet?

M var forbi i fredags, da han skulle vise bilen frem for en 23-årig i
Graasten, der lige sku ha lov af kæreste og forsikring - han ville give
endelig besked til M mandag om han ville/måtte gi 60K .

> Michael har jo tilsyneladende fået skik på sin cabrio...

Vandpumpen er tilsyneladende væk, da den drypper kølevædske, siger han, men
det er jo ikke noget problem at klaske sådan én i.

Derimod måtte han hentes af Dansk Autohjælp, da den nymonterede benzinpumpe
strejkede - men ankommet til værkstedet var fejlen væk - p*sseiriterende
fejl at søge på IMHO

Jeg bød ham min bil og 40K, men han begyndte at prutte, så dét...

Min yndlingshustru mener dog at jeg ku få megen fornøjelse af den!

Skal dog osse lige høre *min* forsikring.

På vej for at slå græsplænen i Snogbæk i dag kom vi dog forbi en
brugtbilforhandler, der havde en Audi 100 2,3 E -92 252K km. til salg for
godt 60K og dét er sq osse en køn bil, ikke? - dén går dog så kun 10-11
km/l, så det...

BTW: dørpanelerne på cabrioen har en anden udformning end på min, så der er
formentlig dømt husflid hvis de sku skiftes på et tidspunkt.
Hans