Franske biler er fulde af ..
Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 08-07-05 14:14

... køreglæde

God weekend til alle Frankofile .. og sgu egentlig også til alle i andre

/Jan

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-07-05 14:31

"Jan Mikkelsen" <jhm@NOSPAM.kom.aau.dk> wrote in message
> .. køreglæde
>
> God weekend til alle Frankofile .. og sgu egentlig også til alle i andre

Subscribe

--
mvh / regards 1) http://makeashorterlink.com/?C5742575B
Christian min 2) http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Søren Helskov

Dato : 08-07-05 15:54

"Jan Mikkelsen" <jhm@NOSPAM.kom.aau.dk> skrev i en meddelelse
> .. køreglæde
>
> God weekend til alle Frankofile .. og sgu egentlig også til alle i andre

Lever din clio endnu?

Venligst

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 18:28

"Søren Helskov" <master.clio@45move.dk> skrev i en meddelelse

> Lever din clio endnu?

Er det ikke Clio som har lagt karosse mv. til een eller anden Dacia-model,
som kun fik 2 stjerner fornylig ??

Fra : Ricky

Dato : 08-07-05 21:05

Olesen wrote:
> Er det ikke Clio som har lagt karosse mv. til een eller anden Dacia-model,
> som kun fik 2 stjerner fornylig ??

Prøv lige at tælle igen:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=6

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 11-07-05 06:25

Søren Helskov wrote:

> Lever din clio endnu?
>
> Venligst

Hej Søren

Ja da .. den snurrer lystigt videre .. men den er jo også kun ved at
være kørt til .. 320tKm

/Jan

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-05 22:03

> .. køreglæde

Det er jeg ret enig - de kører som meget godt, specielt de ældre modeller
var fine.
Jeg synes desværre ikke længere at de er så særegne.

Men som tidliger Citrobang ejer må jeg desværre også tilføje
.....frustrationer.

> God weekend til alle Frankofile .. og sgu egentlig også til alle i andre

Tak! I lige måde.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf