GPS ... kan jeg leje sådan en ???
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 06-07-05 22:54

jeg er blevet lidt nysgerrig på sådan en fætter ... kan sådan en GPS lejes
nogen steder i KBH. ?

så en i Netto til 2900,-, er den go' ?

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Brizz

Dato : 07-07-05 10:38

Johnny B [2000] wrote:
> jeg er blevet lidt nysgerrig på sådan en fætter ... kan sådan en GPS lejes
> nogen steder i KBH. ?

Tvivler jeg på. Har ihvertfald ikke hørt om det.

> så en i Netto til 2900,-, er den go' ?

Det ville hjælpe gevaldigt hvis du fortalte hvilken model det var da det
ikke er os alle der kommer så fine steder.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 07-07-05 09:57

Johnny B [2000] wrote:
> jeg er blevet lidt nysgerrig på sådan en fætter ... kan sådan en GPS lejes
> nogen steder i KBH. ?
>
> så en i Netto til 2900,-, er den go' ?

Du har væsentlig bedre chancer for et ordentligt svar på begge dine
spørgsmål i dk.teknik.satellit.navigation.

Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-05 17:49

"Johnny B [2000]" <SLETDETTEjohnnyb2000@sol.dk> skrev i en meddelelse
> jeg er blevet lidt nysgerrig på sådan en fætter ... kan sådan en GPS lejes
> nogen steder i KBH. ?
>
> så en i Netto til 2900,-, er den go' ?

Til prisen er den sikkkert ret go'.
Det er en Medion, og det er i sig selv
ikke helt ringe.

Tror også den fåes under andre navne, eks. Mitac,
måske Amitech ?

Softwaren er mere vigtig, og TomTom 2+3 er sikkert
bedre end det der følger med.

Vær opmærksom på, om TT 2+3 eks. KAN
installeres på 'pda-en'...

Fra : Mogens

Dato : 11-07-05 20:39

On Thu, 7 Jul 2005 18:48:53 +0200, "Olesen" <n/a> wrote:

>Det er en Medion, og det er i sig selv ikke helt ringe.

Den medion min bekendte har, ville jeg ikke eje. Den kan ikke køre
off-line, hvilket er et stort handicap.

>Softwaren er mere vigtig, og TomTom 2+3 er sikkert
>bedre end det der følger med.

TT er lige sagen, IMO...

Mvh Mogens
'97 Camaro Z28...

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 16-07-05 01:35

dvs at X Roads er noget hø?
Flemming Jacobsen

Fra : Mogens

Dato : 16-07-05 06:50

On Sat, 16 Jul 2005 02:34:53 +0200, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> wrote:

>dvs at X Roads er noget hø?

Det er min mening efter at have kørt med begge systemer på een gang
side by side ! - X-road når ikke Tomtom...

Mvh Mogens
'97 Camaro Z28...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-07-05 17:56

Johnny B [2000] wrote:
> jeg er blevet lidt nysgerrig på sådan en fætter ... kan sådan en GPS
> lejes nogen steder i KBH. ?

Bildillen lejer GPS'ere ud:
http://www.bildillen.dk/?mode=text&ID=84

--