Bilvask i Århus
Fra : Lisbeth

Dato : 05-07-05 08:21

Hvor skal man vaske sin bil i Århus? Jeg har været et vanedyr med min
nuværende bil, som 99 ud af 100 gange er blevet vasket i den nærmeste
vaskehal. Men nu skal jeg have ny bil og så kan det da godt være, man skulle
finde byens bedste.

På hjørnet af Ringgaden og Skovvangsvej ligger en station (husker ikke
hvilken) hvor der vist er mange taxa'er, der vasker bil. Er det mon lig med,
at den er mere vedligholdt, at børster skiftes i tide etc.

Mvh. Lisbeth

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-07-05 09:06

Lisbeth skriver:

> På hjørnet af Ringgaden og Skovvangsvej ligger en station (husker ikke
> hvilken) hvor der vist er mange taxa'er, der vasker bil. Er det mon lig med,
> at den er mere vedligholdt, at børster skiftes i tide etc.

Nej, det er lig med den station, hvor chaufførene får kaffe og billig
bilvask......

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Finn Guldmann

Dato : 08-07-05 17:59

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Nej, det er lig med den station, hvor chaufførene får kaffe og billig
> bilvask......

Og tanker og som har døgnåben. Og så er det en Statoil.

--
MVH Finn
Hvis folk bare havde lige så travlt med at passe deres egen kørsel,

Fra : Brian S Jensen

Dato : 05-07-05 09:20

"Lisbeth" <lisbeth_jacobsen@hotmail.invalid,com> skrev i en meddelelse
news:42ca3520$1$21462> På hjørnet af

> [...]
> hvilken) hvor der vist er mange taxa'er, der vasker bil. Er det mon lig
> med, at den er mere vedligholdt, at børster skiftes i tide etc.

Nej, nok nærmere at det er den hvor der er mindst kø, eller som er hurtigst
(og så også som Klaus skriver)

Jeg tror at de prioterer i en lidt anden rækkefølge end vi (med privatbil)
normalt
gør

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Troels Pedersen

Dato : 06-07-05 08:45

> [...]
> nuværende bil, som 99 ud af 100 gange er blevet vasket i den nærmeste
> vaskehal. Men nu skal jeg have ny bil og så kan det da godt være, man

Jeg bruger altid Metax på hjørnet af Skanderborgvej og Åhavevej. Ganske fin
vask - og så er prisen den halve af andre steder, så du kan vaske dobbelt så
ofte.

--
MVH Troels
Ford Sierra 2.0i DOHC '92