Opel reserve dele til fornuftig pris søges
Fra : Johnny B [2000]

Dato : 05-07-05 06:43

skal ha' skiftet bremser på en Opel, men mener at org. dele er lidt dyre.

hvem sælge bremse dele som er ligeså gode som org. opel bremser blot
billigere ?
Thansen ?
autobremsen ?
Gør det selv værkstederne ?
autosyd ?

på forhånd tak

--
Johnny [2000 Frb.]
"all my life i wanted a computer, now all i want is my life back"

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-07-05 07:00

"Johnny B [2000]" skriver:

> hvem sælge bremse dele som er ligeså gode som org. opel bremser blot
> billigere ?

Jeg ville prøve Hoyer og Krogslund.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-07-05 09:32

Klaus D. Mikkelsen skrev:

> "Johnny B [2000]" skriver:

> Jeg ville prøve Hoyer og Krogslund.

Fik ovale tromler hos Hoyer sidst og ku ikke få pengene igen - valgte
derefter Refako.
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-05 09:42

Mekonomen?

| Fik ovale tromler hos Hoyer sidst og ku ikke få pengene igen - valgte
| derefter Refako.
| --
Hvorfor kunne du ikke det?.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 05-07-05 10:11

Jørgen M. Rasmussen skrev:

> Hvorfor kunne du ikke det?.

Ja, godt spørgsmål - det er et halvt år siden, men det var vist fordi de
havde været monteret (jeg ku få nogle mage til, men havde bøvlet så længe
med lortet at jeg ikke gad; jeg sku osse til syn et par dage efter)

I retfærdighedens navn skal det siges at jeg fik andre varer for beløbet i
stedet for, men alligevel...
Hans