Hvem, hvad, hvor. Monter, solfilm, Østjyll~
Fra : Nielsen

Dato : 04-07-05 14:33

Hejsa NG

Hvem monter solfilm i Østjylland, jeg har søgt lidt på nettet, men det er
nok de forkerte steder, for jeg finder ingen.

Hvad ligger priserne ca. på for 5 ruder i en stationcar.

Go` sommer.
Jan

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-05 15:41

Hej du,

Jeg fandt en foirhandler liste her .. skulle efter sigende være noget af det
bedste på markedet .. ... jeg skal selv give 1500 eks. moms for en st.car
(VW Passat) hos en af de sjællandske forhandlere (rudefilm.dk)

http://www.sl-llumar.dk/forhandlere/forhandlere.html

mvh

David

Fra : martin bjerre

Dato : 04-07-05 17:58

"Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Go` sommer.
> Jan
>Hej ellers prøv Hammel Klargøring 86 96 99 27

Martin

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 04-07-05 22:43

> [...]
> nok de forkerte steder, for jeg finder ingen.
>
> Hvad ligger priserne ca. på for 5 ruder i en stationcar.

Jeg fik monteret 3M solfilm i en Suzuki Grand Vitara her
http://www.skiltedesign-randers.dk/
Pris ca. kr. 2500

Mvh
Henning