mangler et sted jeg kan købe dele til en W~
Fra : Tito

Dato : 03-07-05 19:28

Jeg mangler et sted jeg kan købe dele til min WV caravelle 1.6TD CL årgang
88

ja tak jeg ved godt jeg kan gå til WV forhandlere, men det koster en formue
+ et meget stort hus at handle der.

Nogen der kan hjælpe?

Tito

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-07-05 19:49

Tito skriver:

> Jeg mangler et sted jeg kan købe dele til min WV caravelle 1.6TD CL årgang
> 88

Hvilke dele ?

> ja tak jeg ved godt jeg kan gå til WV forhandlere, men det koster en formue
> + et meget stort hus at handle der.
>
> Nogen der kan hjælpe?

Krogslund ?

VW i Flensborg.

Hoyer/Thansen

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : alexbo

Dato : 03-07-05 20:12

"Tito" skrev

> ja tak jeg ved godt jeg kan gå til WV forhandlere, men det koster en
> formue + et meget stort hus at handle der.

Det er jeg ikke enig i, VW hører til de billigste.
Det er nok kun FIAT der er billigere med originale dele.

Det er jo noget afhængig af om du mangler en brugt starter, en ny skærm
eller et andet indtræk, og når man heller ikke ved hvilken landsdel bilen
befinder sig i, så er det ikke nemt at foreslå.
Men hvis du søger på autoreservedele på Google kommer der 15.200 forslag,
der er nok noget i nærheden af dig.

mvh
Alex Christensen

Fra : Bo Andersen

Dato : 03-07-05 20:29

> ja tak jeg ved godt jeg kan gå til WV forhandlere, men det koster en
> formue + et meget stort hus at handle der.
>
> Nogen der kan hjælpe?

www.hovwdiaudi.dk

-Bo-