Lidt billeder fra træf i Hobro :)
Fra : Klaus G.

Dato : 03-07-05 16:05

Hej.

Ved ikke om det er noget i gider se på, men her kommer der lidt.

http://www.seth-enoch.dk/Hobro/page_01.htm

Og denne gang har jeg _fjernet_ nummerpladerne :D

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 03-07-05 20:35

> Hej.
>
> Ved ikke om det er noget i gider se på, men her kommer der lidt.
>
> http://www.seth-enoch.dk/Hobro/page_01.htm
>
> Og denne gang har jeg _fjernet_ nummerpladerne :D

Er ejerne af denne her helt rask i knoppen ?
http://www.seth-enoch.dk/Hobro/P7022480.JPG
--
Hilsen
Brian Sørup

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 03-07-05 21:00

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er ejerne af denne her helt rask i knoppen ?
> http://www.seth-enoch.dk/Hobro/P7022480.JPG

Om ejeren er rask eller ej, vil jeg ikke udtale mig om.
Ejeren må have arbejde som bager.
Hvorfor ellers skifte baghjulene ud med kageruller?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 03-07-05 21:14

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er ejerne af denne her helt rask i knoppen ?
> http://www.seth-enoch.dk/Hobro/P7022480.JPG

Man kan da sige, at han har kælet for detaljerne
og det ikke bare er T-Hansen gejlen...ser meget
hjemmegjort ud, men ganske pæn finish...

Han har forsøgt at gi' sit eget præg, noget
man ikke ser andre steder, og det er lykkedes
pænt.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 03-07-05 21:35

"Brian Sørup" skriver:

> Er ejerne af denne her helt rask i knoppen ?
> http://www.seth-enoch.dk/Hobro/P7022480.JPG

Han er sku da den eneste der har stylet sin bil ordentligt. Ikke bare
hvide lygter (dem sorte Golf IV ser da rædderlig ud med de lygter),
rustfri strækplade og "sneplov".

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Brian Sørup

Dato : 04-07-05 06:58

> "Brian Sørup" skriver:

> Han er sku da den eneste der har stylet sin bil ordentligt.

Prøv lige at se på hans fælge - er der ikke noget skummelt ?

Jo - de vender nemlig forkert, med bagsiden udad.........
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-07-05 07:55

"Brian Sørup" skriver:

> Prøv lige at se på hans fælge - er der ikke noget skummelt ?

Jo 285 på en Golf 1

> Jo - de vender nemlig forkert, med bagsiden udad.........

Det er vel den eneste måde man kan få _så_ dyb en indpresning ??

Fra : Torben Scheel

Dato : 04-07-05 14:33

Brian Sørup wrote:

> Prøv lige at se på hans fælge - er der ikke noget skummelt ?

Der mangler den hvide mus i trædemøllen?

--
vh
Torben

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 04-07-05 21:33

> Prøv lige at se på hans fælge - er der ikke noget skummelt ?
>
> Jo - de vender nemlig forkert, med bagsiden udad.........

?????

Det var da muligt at få de gamle RS fælge, med en lignende indpresning.
Hvordan kunne sporvidden ellers øges meget voldsomt, på en Escort 1 eller 2?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-05 16:11

> [...]
>
> Prøv lige at se på hans fælge - er der ikke noget skummelt ?
>
> Jo - de vender nemlig forkert, med bagsiden udad.........

Det gør de så ikke Brian :)

Jeg kan godt forstå at du har fået ideen. Men hvis du kigger på navet og
egerne kan du godt se at det ser helt normalt ud.

ATS classic kunne faktisk fåes i nogle ekstreme størrelse med svær negativ
indpresning.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf