Så er det slut med Lupo 3L...
Fra : TDN

Dato : 02-07-05 11:24

Fra : Otto J.

Dato : 02-07-05 11:58

> http://www.stiften.dk/artikel:aid=220816

Det må være godt nyt for nuværende ejere, brugtprisen ryger temmeligt
sikkert i vejret...

Mvh. Otto

Fra : BJ

Dato : 02-07-05 12:45

"Otto J." <hifiotto@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det må være godt nyt for nuværende ejere, brugtprisen ryger temmeligt
> sikkert i vejret...

Nope, vi skal alle nu til at køre i Chevrolet.....

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus A

Dato : 02-07-05 16:30

> Nope, vi skal alle nu til at køre i Chevrolet.....

- og det udsagn bygger på ..?

Har lige haft en Lacetti i en uge. (Den kan ikke anbefales generelt, og slet
ikke hvis man ser på forbruget)

Klaus (tilbage i 940Turbo igen)

Fra : BJ

Dato : 02-07-05 16:55

"Klaus A" <dknews@FJERNESautzen.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> - og det udsagn bygger på ..?

Det er jo politisk korrekt.

Låser du ikke jævnligt i NG'en eller måske aviser..?..

> Har lige haft en Lacetti i en uge. (Den kan ikke anbefales generelt, og
> slet
> ikke hvis man ser på forbruget)

Prøv og regn på prisforskellen i mellem en moderne billig minipotte og en
Lupo.

Det er jo rent til grin, havd man kan købe af benzin for prisforskellen.

> Klaus (tilbage i 940Turbo igen)

Det er jo herligt.

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus A

Dato : 02-07-05 18:42

> Det er jo politisk korrekt.

Fordi vi er venner med USA?

> Låser du ikke jævnligt i NG'en eller måske aviser..?..

Den nøgle er væk pt.

> Prøv og regn på prisforskellen i mellem en moderne billig minipotte og en
> Lupo.

Se dér er jo lidt at komme efter.

> Det er jo rent til grin, havd man kan købe af benzin for prisforskellen.

> Det er jo herligt.

Jep - og rent anarki hvad angår benzinpriser (og mængde)

Klaus

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 14:36

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.stiften.dk/artikel:aid=220816

"Et vidnesbyrd om, at en god bil og en rigtig afgiftspolitik kan spille
sammen til fordel for miljøet"

Hvilken hån mod det danske bilfolk......rigtig afgiftspolitik.....vor herre
bevares
Ham Jens Velling der har skrevet artiklen må da være en fanatisk
cykel-apostel.

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 03-07-05 10:54

TDN wrote:
> http://www.stiften.dk/artikel:aid=220816

Det var på tide, magen til pop-ting skal man lede længe efter, det
sidste nye har typisk en ret kort levetid.

Jeg tror det først nu (det er i forvejen pebret) bliver alvorligt dyrt
at få dele til sin 3L!

Kunde: "jeg vil gerne ha serviceret min 3L'
VAG: "skal i financiere det i dit hus over 30 år på 4% obligationer?"

Mvh
Roberto