Rover 416Si
Fra : Torben Christofferse~

Dato : 01-07-05 00:10

Hej

Vil lige høre om der er noget man skal være opmærksom på når man vil købe
sådan en bil den er fra 97 har gået ca 130 ellers velholdt har fået
undervognsbehandling.

--
Venlig hilsen

Torben

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 01-07-05 00:48

Den Fri, 01 Jul 2005 01:10:15 +0200. skrev Torben Christoffersen:

> Hej
>
> Vil lige høre om der er noget man skal være opmærksom på når man vil købe
> sådan en bil den er fra 97 har gået ca 130 ellers velholdt har fået
> undervognsbehandling.

2 ting som jeg umiddelbart tænker på...:

1. Kan være svær at komme af med.
2. Reservedele fåes ikke bare lige hos den lokale pusher.

Det behøver ikke være negative ting. Kommer an på hvordan man er som
person :)

MVH

Fra : TDN

Dato : 01-07-05 06:58

"Torben Christoffersen" <minibus@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Vil lige høre om der er noget man skal være opmærksom på når man vil købe
> sådan en bil den er fra 97 har gået ca 130 ellers velholdt har fået

Er MG Rover ikke gået fallit ?

man skal regne med en voldsom afskrivning og dyre reservedele og hvis de er
gået fallit kan der måske være problemer med at skaffe reservedele.

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-05 15:26

"TDN" <tdn.fjerndette@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Torben Christoffersen" <minibus@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Er MG Rover ikke gået fallit ?

JO

--
Tom

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 01-07-05 07:16

Torben Christoffersen skriver:

> Vil lige høre om der er noget man skal være opmærksom på når man vil købe
> sådan en bil den er fra 97 har gået ca 130 ellers velholdt har fået
> undervognsbehandling.

At det er en fin bil og at fabrikken er lukket, så reservedele er nok
ikke lige om hjørnet, men noget af det må være delt med Honda Civic.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Kim Kristensen

Dato : 01-07-05 09:02

> [...]
>
> Vil lige høre om der er noget man skal være opmærksom på når man vil købe
> sådan en bil den er fra 97 har gået ca 130 ellers velholdt har fået

Hvis det er modellen du går efter og ikke at det skal være en Rover ville
jeg se på Civic i stedet for, men prisen kan jo være specielt attraktiv på
den eksempler du har set på. Som de øvrige ærede debatister nævner er
situationen omkring Rover temmelig usikker, var den ikke det ville jeg ikke
være bekymret. Honda og Rover deler en god del af karossen på den model,
interiøret deler ikke mange detaljer og mekanikken nærmest slet ikke (de
bruge begge deres egne motorer og gearkasser). Hvis det er den du vil ha' så
må du i det mindste bruge disse bekymringer til at presse prisen med, hvor
meget forlanges der for den?

Med venlig hilsen Kim