T. Hansen tagbøjler
Fra : HKN

Dato : 30-06-05 13:08

Hej,

Er der nogen herinde som har erfaring med subj.?

-Henrik

Fra : Soren Pedersen

Dato : 30-06-05 14:13

HKN wrote:

> Hej,
>
> Er der nogen herinde som har erfaring med subj.?
>
> -Henrik

Ikke mig.
Men med den kvalitet der generelt præger T Hansen's produkter ville jeg
aldrig turde udsætte mine medtrafikanter for den risiko at de slipper
grebet i taget mens jeg kører derudaf med 80 km/t.

Mvh
Søren

Fra : Nygaard

Dato : 30-06-05 14:52

> [...]
> aldrig turde udsætte mine medtrafikanter for den risiko at de slipper
> grebet i taget mens jeg kører derudaf med 80 km/t.

Så skal du ikke ligge bag ved mig...

Jeg har et par bøjler derfra til en plovmand...
Hvis der er noget der flyver af taget, så bliver det vist tagrælingen
først...

/Nygaard

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 15:33

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Er der nogen herinde som har erfaring med subj.?
>
> -Henrik

Dem jeg købte for godt 1½ år siden, kan jeg kun tale positivt om. 500 dask
for et sæt.

Fra : HKN

Dato : 30-06-05 19:48

Hej,

Har lige hentet et sæt hos T. Hansen, efter at have været en tur forbi
bildillen og kigge på et sæt Thule - og jeg må sige at det virker ret
solidt! Jeg ville faktisk have følt mig tørret i r.... hvis jeg havde givet
det dobbelte for Thule sættet (hvad det rent faktisk var), så ud over alle
"Brian" tingene, så har de også varer, som passer til alle "os andre".

Mvh
Henrik

Fra : Soren Pedersen

Dato : 30-06-05 22:26

..........så ud over alle
> "Brian" tingene, så har de også varer, som passer til alle "os andre".
>
> Mvh
> Henrik

FDM lavede for et par måneder siden en sammenligning mellem ngle
originale stumper til en 206'er og tilsvarende stumper fra T Hansen.
Det drejede sig om lygter, oliefiltre, sidespejle, bremsesliddele og
nogle andre stumper. T Hansen produkterne var stort set uden undtagelse
af en markant ringere kvalitet end de originale stumper.

Mvh
Søren

Fra : HKN

Dato : 30-06-05 22:39

> [...]
> andre stumper. T Hansen produkterne var stort set uden undtagelse af en
> markant ringere kvalitet end de originale stumper.

Hvad har reservedele til bilen, med tilbehør at gøre?

Jeg kunne aldrig drømme om at købe den slags stumper til min bil i T. Hansen
(i øvrigt fører de slet ikke mit mærke), uanset pris!

Men i tilfældet her med tagbøjlerne, kan jeg ikke se at der skulle være de
helt store faldgruber. Nu kører jeg til Korsika med boksen på taget, og hvis
den klarer den tur uden problemer, så er det godtnok til mig.

-Henrik

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 30-06-05 22:39

Den Thu, 30 Jun 2005 23:25:55 +0200. skrev Soren Pedersen:

> nogle andre stumper. T Hansen produkterne var stort set uden undtagelse
> af en markant ringere kvalitet end de originale stumper.

Der var vel heller aldrig nogen som regnede med det modsatte???

MVH

Fra : HKN

Dato : 24-07-05 23:32

Vil blot dele mine erfaringer med subj. med gruppen.

Har lige kørt 4500km med en skiboks monteret på dem, til Korsika og
retur -
uden problemer

Køb dem!

Mvh