A4 1.8t manifold på en vw ??
Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 11:46

Hejsa Alle

Har lige et spørgsmål:

Vil en manifold fra en A4 1.8t passe på en VW golf II GTI 8v motor ??
Alle vw manifolderne passer sammen i 8v, og det er vel samme motor i A3-4
1.8t som vw golf/passat 1.8t.. har jeg ret vil de passe ?`

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 12:19

Udstødnings manifolden that is !!!

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 18:12

> Vil en manifold fra en A4 1.8t passe på en VW golf II GTI 8v motor ??
> Alle vw manifolderne passer sammen i 8v, og det er vel samme motor i A3-4
> 1.8t som vw golf/passat 1.8t.. har jeg ret vil de passe ?`

Det vil den helt sikkert ikke.

Audien har langsliggenden motor, Goller 2 motoren er på tværs.
GTI 8v motoren er ikke med "cross flow" topstykke så indsugning og
udstødning er blandet sammen på samme side af topstykket.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Ukendt

Dato : 30-06-05 21:50

> [...]
> GTI 8v motoren er ikke med "cross flow" topstykke så indsugning og
> udstødning er blandet sammen på samme side af topstykket.

øv det samme siger VW, fik lige tilbudt turbo og manifold for 1000,-

Mvh
Morten

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-07-05 08:51

Juel wrote:

> øv det samme siger VW, fik lige tilbudt turbo og manifold for 1000,-

Så mangler du bare en Audi til 100.000,- Hvad venter du på?

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 01-07-05 07:56

> Så mangler du bare en Audi til 100.000,- Hvad venter du på?

hehe de 7 rigtige tal på min lottokupon !

Mvh
Morten