Dækmaling
Fra : Fru Sørensen

Dato : 29-06-05 12:58

Hej

Vores unger har fået den idé at der skal males tal og bogstaver op på de
nye
dæk vi snart skal have sat på.
Vi har før prøvet med dækstifter, men det er da noget "gøjemøg" at have
med
at gøre.
Findes der ikke noget maling hvor man kan bruge en fin pensel ?

Mange sommerhilsner
Lene

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 20:56

> [...]
> med
> at gøre.
> Findes der ikke noget maling hvor man kan bruge en fin pensel ?

Tjahhh, det var ikke mange svar.
Måske fordi det er helt vildt utrendy :)
Man kunne måske søge lidt på emnet i google groups, men på den anden side
var nyhedsgrupper på nettet ikke så udbredt i firserne :):)
Sorry! kunne ikke dy mig.

/Claus

Fra : Mogens

Dato : 29-06-05 21:03

On Wed, 29 Jun 2005 21:56:01 +0200, "Claus Petersen"
<claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> wrote:

>Man kunne måske søge lidt på emnet i google groups, men på den anden side
>var nyhedsgrupper på nettet ikke så udbredt i firserne :):)

He he - i gamle dage brugte man dækpen, men det holdt ikke længe.
SÃ¥ gik jeg over til Humbrol maling (modelhobby) og det gik lidt bedre.
Hvid skrift på dæk kører ingen med - der går Brian i det :)

Mvh...

Fra : Ukendt

Dato : 29-06-05 21:15

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> He he - i gamle dage brugte man dækpen, men det holdt ikke længe.
> Så gik jeg over til Humbrol maling (modelhobby) og det gik lidt bedre.
> Hvid skrift på dæk kører ingen med - der går Brian i det :)

Hovhov, er det rene Brian'er i F1 )

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 29-06-05 21:22

On Wed, 29 Jun 2005 22:14:32 +0200, "Tom"
<tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Hovhov, er det rene Brian'er i F1 )

Jep - starter med hjulspin, gasser gerne umotiveret op og udfører
desuden "donuts", hvor de kan komme til det

Mvh...

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 29-06-05 21:26

> [...]
>Man kunne måske søge lidt på emnet i google groups, men på den anden side
>var nyhedsgrupper på nettet ikke så udbredt i firserne :):)

Årrhhhh, gider du liiiige!? *LOL*

Det er s'gu da meget udbredt hos folk der kører T. Hansen tunede
Ascona'er, og som hovedsageligt er beskæftiget ved landbruget.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Fru Sørensen

Dato : 30-06-05 06:15

Hej alle

Tusind tak for Jeres kvalificerede svar.
Det var sørme til stor hjælp.

Jeg tror jeg skal bruge denne nyhedsgruppe meget oftere.

mvh Lene

Fra : Torben Scheel

Dato : 30-06-05 09:51

Fru Sørensen wrote:
> Hej alle
>
> Tusind tak for Jeres kvalificerede svar.
> Det var sørme til stor hjælp.
>
> Jeg tror jeg skal bruge denne nyhedsgruppe meget oftere.

Hvad er du egentlig sur over? Du har fået et kvalificeret bud (Humbrol),
og en stribe svar der mener du bør lade være. At der er humor blandet
ind i der er det der holder gruppen i live - det er ikke personligt ment.

"Hvid dækskrift" forbinder jeg med El Caminoer med hævet bagende -
typisk set i 80'erne :
http://www.alamoautoair.com/photogallery/cars/el%20camino%20finished.jpg.
Håber ikke at min mening bringer dig i affekt.

--
vh
Torben