Tagholder
Fra : Thomas H.A.

Dato : 28-06-05 13:59

Er der nogen her der har erfaring med last/tag holdere fra Thansen,
det ser ud til at de er 300 kr billigere til min model end fx.
bildillen, men er de 300 kr bedre hos bildillen eller er det et fedt.
Det skal holde en Thulebox lånt af en kammerat

Hilsen

Thomas Andersen
Octavia 1.8 T 2001

Fra : HKN

Dato : 28-06-05 21:26

"Thomas H.A." <thomas.andersen@electrolux.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bildillen, men er de 300 kr bedre hos bildillen eller er det et fedt.
> Det skal holde en Thulebox lånt af en kammerat

Ja, jeg er i samme suppe, så jeg venter spændt og ser om der er nogen som
har erfaringer her

-Henrik

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-06-05 15:05

Thomas H.A. wrote:
> [...]
> bildillen, men er de 300 kr bedre hos bildillen eller er det et fedt.
> Det skal holde en Thulebox lånt af en kammerat

Det bør kunne afgøres ved en live test - er pasform og gummifødder
ligeså god så go ahead - men alle monteringer på lak slider, så det er
værd at ofre lidt ekstra for pasform hvis bilen skal holdes pæn IMHO.
Jeg har Thule til min, og der er efterhånden synligt slid af klarlakken,
selvom pasformen er rimeligt god.

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-06-05 15:06

Torben Scheel wrote:

> [...]
> værd at ofre lidt ekstra for pasform hvis bilen skal holdes pæn IMHO.
> Jeg har Thule til min, og der er efterhånden synligt slid af klarlakken,

Og ja, jeg vasker lakken og tørrer fødderne ( før montering.

--
vh
Torben