Hjælp til at finde forhandler/producent af~
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-06-05 21:11

Hejsa Folkens :)

Ja undskyld for den delvise OT, men da det her relaterer bare lidt til
biler håber jeg at I vil hjælpe mig :).

Jeg går nemlig og leder efter et firma der kan lave logoer i stil med
dette: http://tnfs.dk/bil/noeglering.jpg i Metal her i DK?

Jeg har nemlig været omkring den lokale bilpusher og de har dem ikke i
den model jeg gerne vil have dem . Og de kan heller ikke tage dem hjem
på bestilling.

Så er jeg er på jagt efter forhandleren af dem, eller bare et firma i DK
der kan lave en nøglering nøjagtigt magen til, bare med et andet
laserskåret logo. Men hvis nogen skulle kende forhandleren af dem, eller
et firma der mulighvis kunne lader noget ligende vil jeg meget gerne
hører fra jer af .

Men skulle der ikke være nogle firmaer i DK der kan gøre det er jeg skam
også meget tilfreds med et firma fx fra USA der kan gøre det også.

Men jeg håber da at der måske er nogle der kan pege mig i den rigtige
retning. Det eneste jeg faktisk ved er at selve logoet bliver lavet med
laser.

På forhånd tak for hjælpen...
Flemming Jacobsen

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-06-05 10:14

Jeg har set laserskårne logonøgleringe på www.ebaymotors.de - prøv der.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 11:47

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har set laserskårne logonøgleringe på www.ebaymotors.de - prøv der.

os fra elektronikbranchen kunne også lave aftryk ved en fotokemisk proces og
ætse noget af metallet væk.

--
Tom