Ditec behandling, ikke bag reservehjul.
Fra : Johnny Louis

Dato : 27-06-05 16:39

I dag har jeg hos Suzuki fået vores Suzuki Grand Vitara Ditec
lakbehandlet, kan det være rigtigt at den ikke skal behandles bag
reservehjulet der sidder på bagdøren.

Johnny Louis

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 16:54

"Johnny Louis" <bendatafjerndette@postman.dk> skrev i en meddelelse
>I dag har jeg hos Suzuki fået vores Suzuki Grand Vitara Ditec
> lakbehandlet, kan det være rigtigt at den ikke skal behandles bag
> reservehjulet der sidder på bagdøren.

Hmm... Eftersom det er en lakbehandling, må alt lak skulle behandles!

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 18:52

"Mikkel" <-> skrev i en meddelelse

> "Johnny Louis" <bendatafjerndette@postman.dk> skrev i en meddelelse
>

> Hmm... Eftersom det er en lakbehandling, må alt lak skulle behandles!

Endnu en grund til at spare sådan en omgang og selv gå i gang.

Fra : Johnny Louis

Dato : 28-06-05 16:15

Olesen <n/a> wrote:

> Endnu en grund til at spare sådan en omgang og selv gå i gang.

Det kan man vist ikke selv.

Johnny Louis

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 22:33

> Det kan man vist ikke selv.

Nej, du kan sikkert ikke gi den ditec men du kan gøre noget
som holder lige så længe og skyer vandet lige så godt.

Ditec er dyrt, men jeg har ved selvsyn følt og set
at behandlingen faktisk ikke er bedre eller varer
længere end en gørdetselv polering på 3-4 timers
gennemført arbejde.

Mærkatet kan du selv lave, laminere, og klæbe bagpå bilen..

Fra : Johnny Louis

Dato : 28-06-05 16:16

Mikkel <-> wrote:

> "Johnny Louis" <bendatafjerndette@postman.dk> skrev i en meddelelse
>

> Hmm... Eftersom det er en lakbehandling, må alt lak skulle behandles!

Det mener jeg jo også men værkstedet siger, at det plejer de ikke.

Johnny Louis

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 17:24

> Det mener jeg jo også men værkstedet siger, at det plejer de ikke.

Hmm... Man laver en lakbehandling fordi man ønsker at bekskytte den ekstra
(eller evt. friske en ældre lak op) men de laver det så kun nogle steder
efter behag???

Prøv at ringe til et andet sted hvor de har Ditec og lad som om at du endnu
ikke har fået lavet din behandling og hør som om pris mv. og hør så også om
der bliver behandlet bag reservehjulet, eftersom det sidder bagpå bilen....

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 22:35

"Mikkel" <-> skrev i en meddelelse

> der bliver behandlet bag reservehjulet, eftersom det sidder bagpå
> bilen....

Alene dêt der er tvivl om behandlinge af hele bag'klappen'
virker useiøst.
Selvfølgelig skal de skrue hjulet af, rengøre og fixet lakken der også..

Fra : Johnny Louis

Dato : 29-06-05 19:16

Olesen <n/a> wrote:

> "Mikkel" <-> skrev i en meddelelse

> Alene dêt der er tvivl om behandlinge af hele bag'klappen'
> virker useiøst.
> Selvfølgelig skal de skrue hjulet af, rengøre og fixet lakken der også..

Jeg kørte den til forhandleren i dag og sagde at de vist havde "glemt"
at Ditec behandle den bag reservehjulet.
Det var de enige i og behandlede den med det samme.

Johnny Louis