Trafikfilm.
Fra : Poul

Dato : 27-06-05 13:34

Søger lidt hjælp til at montere trafikfilm. hvordan gøres det bedst.og
hvilke film skal man bruge.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 27-06-05 13:56

Poul wrote:
> Søger lidt hjælp til at montere trafikfilm. hvordan gøres det bedst.og
> hvilke film skal man bruge.

Uha - de fleste prøver ellers at blive fri for trafikfilm

Mon ikke du mener solfilm?

/Jakob

Fra : Poul

Dato : 27-06-05 16:07

Lige netop solfilm.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 27-06-05 16:21

Poul skriver:

> Søger lidt hjælp til at montere trafikfilm. hvordan gøres det bedst.og
> hvilke film skal man bruge.

Lidt inspiration:
http://www.dkfritidbil.dk/ klik på "hvordan gøres" og solfilm.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-05 16:58

"Poul" <poul@msn.com> skrev i en meddelelse
> Søger lidt hjælp til at montere trafikfilm. hvordan gøres det bedst.og
> hvilke film skal man bruge.

Jeg har forsøgt mig på flere biler med forskelligt film, men uden held. Den
ene bil sidder det på endnu men ser ikke ret godt ud og de andre er droppet.

Jeg anbefaler istedet www.rudetoning.dk som er meget professionelle og giver
5 års garanti og med yderst rimelige priser. Da jeg sendte dem en mail med
priser til en alm. hatchback, fik jeg flg. priser, men om de er inkl. eller
excl. moms ved jeg ikke, men uanset hvad det er, er det stadig billigt:
3 ruder kr. 1000.-
5 ruder kr. 1500.-
7 ruder kr. 1900.-

Fra : Villy Skov

Dato : 28-06-05 10:27

Du har også mulighed for at spare en masse ved at gøre det selv, se
her:
http://www.solfilmhalvpris.dk/
Halvpris fordi det spare du ved at selv gøre det.

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 17:22

"Villy Skov" <villy.skov@gmail.com> skrev i en meddelelse
Du har også mulighed for at spare en masse ved at gøre det selv, se
her:
http://www.solfilmhalvpris.dk/
Halvpris fordi det spare du ved at selv gøre det.

Hmm... Jeg syntes godt nok hurtigt at prisen ryger derop af (ca. 800 kr. for
3 ruder og ca. 1000 kr. for 5 ruder), og stadig med stor chance for at det
aligevel ikke bliver pænt!

Så vil jeg hellere give lidt mere og så få det lavet 100% iorden med 5 års
garanti!