bedste stationcar (hvidplade) til 100.000 ~
Fra : Michelangelo

Dato : 27-06-05 13:14

Hejsa.

Så er der familieforøgelse på vej, og efter at have levet fint uden
bil siden den blev stjålet i december, vil vi nu gerne have en
stationcar.
Model og mærke er for så vidt ikke så vigtigt, men vi har kigget lidt

Daewoo Nubira, Opel Astra og Citroen Picasso.
Kritik og ros til ovenstående modeller er velkommen, men endnu heller
vil jeg have et par bud på hvad I vurderer som bedste køb.
Håber nogen har tid til at give et par gode råd.

Med venlig hilsen

Lasse

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 27-06-05 13:54

Michelangelo wrote:
> [...]
> vil jeg have et par bud på hvad I vurderer som bedste køb.
> Håber nogen har tid til at give et par gode råd.

http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=678394&page=1
eller lign. kunne være et bud.

/Jakob

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 27-06-05 19:01

Chevrolet Nubira: Prøvekørte sådan en, syntes at den rumlede lidt for meget
ved motorvejsfart. Men jeg er blevet gjort opmærksom på at det er de
elendige standard dæk som har skylden.

Citroen Picasso: For nogle måneder siden var der en kampagne, hvor
Picasso'er blev solgt 40.000 kr nedsat. Undersøg om det kampagne stadig
kører?

Skal det være splinternye biler, eller er brugte også iorden med jer?

Mvh

Emil

Fra : Michelangelo

Dato : 28-06-05 11:21

> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=678394&page=1
> eller lign. kunne være et bud.
>
> /Jakob

Joh men den har allerede kørt 150.000 km. Er det ikke meget for en sådan fyr?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 28-06-05 11:26

Michelangelo skriver:

> Joh men den har allerede kørt 150.000 km. Er det ikke meget for en sådan fyr?

Nej

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 28-06-05 12:24

"Michelangelo" <essal@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

| Joh men den har allerede kørt 150.000 km. Er det ikke meget for en sådan
fyr?

Der er 2-3x i den, og minimale rustproblemer, hvis nogen over hovedet!!. Et
rigtigt godt bud på den ideelle familie-bil.

Fra : anders majland

Dato : 29-06-05 12:51

> http://www.bilbasen.dk/biler/private/show.asp?id=678394&page=1
> eller lign. kunne være et bud.

Eller en nyere fabia kombi med færre km. Den er selvølgelig mindre en
octaviaen, men har stadig et hæderligt stort bagagerum. Benpladsen på
bagsædet er lidt kneben men Lasse - det varer jo lidt inden du skal have
teenagebørn deromme

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk
Yamaha XT600Z Ténéré 1988 & Skoda Fabia Kombi 1.2 2004

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 27-06-05 19:45

"Michelangelo" <essal@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

>Opel Astra

Vær forberedt på en del RUST, Astra 's ry er ikke for godt.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 27-06-05 21:52

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.tabort@os.dk> skrev i en meddelelse news:42c048b5$0$165$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Vær forberedt på en del RUST, Astra 's ry er ikke for godt.

Til 100kkr kan vel få en Astra G (startede i 98) og den
er da ikke speciel slem til at ruste i sammenligning med
F'eren ('92-'97).

/Jakob

Fra : Martin Vollert

Dato : 28-06-05 00:49

Også skrev Vollert
> [...]
> vil jeg have et par bud på hvad I vurderer som bedste køb.
> Håber nogen har tid til at give et par gode råd.

Kig evt. på en Mondeo st.car masser af plads og gode køre engenskaber, fåes
i alle prisklasser fra 50,000kr til +300,000kr afhængig af årgang, kig evt.
på bilbasen eller anden ligenede side.
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : ct

Dato : 28-06-05 08:44

Ford Focus st.car?

Fra : Michelangelo

Dato : 28-06-05 11:24

<Skal det være splinternye biler, eller er brugte også iorden med jer?

<Mvh

<Emil

VGi vil hellere have en ordentlig brugt, end en "billig" ny :)