Bil skiftet
Fra : H@nZen

Dato : 26-06-05 14:41

Hej allesammen...

Jeg er på udkig efter en anden bil og mangler lidt hjælp..., det jeg primært
går efter er en diesel bil samt "god" komfort.
Bilen skal helst gå over 15 km/l, samt være over middel i stand.
Nogen der har nogle gode bud på, hvad min næste bil måske bliver ??

Mit budget ligger fra 0 til cirka 20,000-22,0000 kr.

Hvad har I af gode erfaringer ??

Lars Hansen
www.FanmeGeil.Dk

Fra : Mogens

Dato : 26-06-05 15:42

On Sun, 26 Jun 2005 15:40:45 +0200, "H@nZen"
<lars_hansen@tele2adsl.dk> wrote:

>Hej allesammen...

Hej

>Nogen der har nogle gode bud på, hvad min næste bil måske bliver ??
>Mit budget ligger fra 0 til cirka 22.000 kr.

Hvis man i bilbasen vælger ud fra parametrene max 25.000 kr og diesel,
får man 9 sider. De 6 af siderne er med VW, så dét er et godt bud...

>Hvad har I af gode erfaringer ?

Min '85 Corolla diesel køret 185.000 km på 3 år ('85-'88)
problemfrit - men under 15 km/l...

Mvh...

Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 26-06-05 22:41

Tja, Golf er vel indbegrebet af en arbejdshest...men jeg tror sgu at den
dumper ved "komfort" kriteriet

Men ok...25.000,- ikke mange penge for en bil. Da jeg selv havde Golf for
nogle år siden, var sæderne faktisk ufatteligt gode. (det var nogle
sports-agtige nogle). Men larmer... Dét gør den

/Jasper