skifte forlygter på Golf IV
Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 26-06-05 07:08

Hej gruppe

Min kæreste har været så heldig, at hun har fået smadret den ene forlygte,
og jeg tænkte - ok, så køber vi nogle fine nye Hella lygter.
- så langt så godt, MEN de skal jo også skiftes, og jeg har været i gang med
torx derude til jeg ikke kunne rette ryggen ud, MEN, hvordan dælen får man
adgang til de nederste?

Er der nogen, der ved hvordan man lige klarer den, eller skal jeg have fat i
Haynes bogen? Det ville jo være dejligt hvis man lige kunne klare det :)

Håber der er nogen der ved det - skruerne vender jo ud mod kofangeren :(

mvh

Morten Linder

Fra : alexbo

Dato : 26-06-05 10:30

"Morten Linder (2600)" skrev

> Håber der er nogen der ved det - skruerne vender jo ud mod kofangeren :(

Det har ikke ændret sig siden Torben gav dig en fin forklaring sidste uge.
Hvis nu den skulle være blevet væk, så kommer den her.

"Du skal have kofangerens plastic-overdel af for at kunne komme til. Det er
nu ikke fordi at det er så galt - og nu er du jo allerede godt igang med
dine Torx skruer - så kan du jo lige godt tage nogle stykker mere... Af med
kølergrillen og pil de to luftindtag for neden ud - der bag ved sidder også
skruer. Det tager ikke lang tid - svjh er der 8 skruer i den"

mvh
Alex Christensen

Fra : Morten Linder \(2600~

Dato : 26-06-05 11:42

Hej Alex.

Af en eller anden årsag, er mit indlæg væk hos mig :(
- derfor repost.

men mange tak for hjælpen :)

/Morten