Kendskab til Mazda 323F
Fra : prof

Dato : 25-06-05 13:46

Har lidt kig på en 323F fra 1989-1990 som skal synes. Hvad skal man kigge
efter på dem. Nogen der har erfainger med rust, fejl osv.

--
www.mydomainbiz.ws

Fra : Nicolaj C.

Dato : 25-06-05 22:12

"prof" <kogo@mail.dk> wrote in message
> Har lidt kig på en 323F fra 1989-1990 som skal synes. Hvad skal man kigge
> efter på dem. Nogen der har erfainger med rust, fejl osv.
>
> --
> www.mydomainbiz.ws
Havde en 323F fra 1989. Super øse. Synes den var rimelig mht. modstand mod
rust.
89 er første årgang - nogen sagde lakken blev bedre senere - men jeg havde
nu ikke problemer med min.
På en så gammel bil er det svært at sige noget generelt du kan bruge til ret
meget - det er den konkrete stand for den du ser på, som er interessant.
Kig køleren efter for manglende ripper !

Fra : Flemming V. Mortense~

Dato : 27-06-05 09:18

"Nicolaj C." <fjernmigspamnic@events.dk> wrote in

> [...]
> til ret meget - det er den konkrete stand for den du ser på, som er
> interessant. Kig køleren efter for manglende ripper !

Hej
Jeg gør det, at jeg finder tilsvarende indregistrede biler og "snupper"
deres #plade info.
Så slår jeg op på www.bilsyn.dk under selvbetjening og slår Top10 op for de
fundne #plader.

Giver en fin indikation for, hvor synsfolkene finder fejlene.

mvh fvm