Billig benzin i Odense i dag ?
Fra : Thomas

Dato : 25-06-05 08:43

Hej NG

Er der nogen herinde der ved om der er billig benzin et sted i Odense her i
dag? (jeg mener ikke 9 øre billigere, men 1 kr. under eller ca.)

Mvh

Thomas

Fra : Mogens

Dato : 25-06-05 11:39

On Sat, 25 Jun 2005 09:42:34 +0200, "Thomas"
<bambanosFJERNDETTE@hotmail.com> wrote:

> ...er billig benzin et sted i Odense her idag?

Næppe -> du kan følge priserne lidt via www.fdmbenzinpriser.dk

Mvh...

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-05 13:34

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

> Næppe -> du kan følge priserne lidt via www.fdmbenzinpriser.dk

Det er jo priserne fra i går, så vidt jeg lige kan se.

Benzinen er her i Nordjylland er lige under de 9 kr. i dag. Jeg tror at det
var ca. 8,81 kr. for en liter oktan 92, hos både Shell og OK tanken.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
Nyt: Quiz om hunde + galleri

Fra : Claus Smith

Dato : 25-06-05 19:37

Her i Haslev er vi nede på 8.27 for 92 oktan hos Uno-X

Claus

Fra : K. Larsen

Dato : 25-06-05 13:37

Er lige kørt forbi Uno-x på Bogensevej. Okt. 92 stod til 8.31

Lørdag 14:36

kim

Fra : Thomas

Dato : 26-06-05 15:25

"Thomas" <bambanosFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen herinde der ved om der er billig benzin et sted i Odense her
> i dag? (jeg mener ikke 9 øre billigere, men 1 kr. under eller ca.)

Hej jeg fik tanket lørdag nat da jeg kom hjem fra Gylland , til omkring
8.30 ved jet. Troede ellers at priskrigen var ophørt , da alle priserne
var ens fra Odense til og med Århus lørdag

Mvh

Thomas