Hjælp! - Opel Zafira har indvaderet område~
Fra : Mogens

Dato : 24-06-05 16:20

Det har hele ugen væltet rundt med tyske Opel Zafira på den
nordsjællandske strandvej. I øjeblikket har de indtaget Louisiana, men
hva' fan sker der? - Der har intet stået i den lokale presse om
"situationen...

www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_article.asp?id=3842

Mvh...

Fra : BJ

Dato : 24-06-05 17:04

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> [...]
> nordsjællandske strandvej. I øjeblikket har de indtaget Louisiana, men
> hva' fan sker der? - Der har intet stået i den lokale presse om

Det er jo ikke alle eventyr, der almenhedens interesse..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-06-05 17:04

Mogens skriver:

> [...]
> nordsjællandske strandvej. I øjeblikket har de indtaget Louisiana, men
> hva' fan sker der? - Der har intet stået i den lokale presse om

Kan du ikke finde myggesprayen frem og sprøjte imod dem ????

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-06-05 18:10

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@DETTEjubii.dk> skrev i en meddelelse

I øjeblikket har de indtaget Louisiana, men
> hva' fan sker der? - Der har intet stået i den lokale presse om
> "situationen...

Bare rolig, de forsvinder hurtigt igen, det er jo Opel ;).

Fra : Brian

Dato : 24-06-05 22:20

Mogens wrote:
> [...]
> nordsjællandske strandvej. I øjeblikket har de indtaget Louisiana, men
> hva' fan sker der? - Der har intet stået i den lokale presse om

Opel har lagt lanceringen af den nye Zafire her i landet, ligesom VW gjorde
med Fox.

/Brian

Fra : Mogens

Dato : 24-06-05 22:25

On Fri, 24 Jun 2005 23:19:33 +0200, "Brian" <briank@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Opel har lagt lanceringen af den nye Zafire her i landet

Jeg mener at have læst noget med, at man kunne blive testdriver for en
uge. Og når de havde gennemført en masse af den slags, ville bilerne
blive udloddet...

Mvh...

Fra : Brian

Dato : 24-06-05 22:40

Mogens wrote:

> Jeg mener at have læst noget med, at man kunne blive testdriver for en
> uge. Og når de havde gennemført en masse af den slags, ville bilerne
> blive udloddet...

Det med testdriver for en uge, kørte de da den nye Astra kom. Om de så
udlodder
dem bagefter, ved jeg ikke.

/Brian

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 25-06-05 02:05

> [...]
> nordsjællandske strandvej. I øjeblikket har de indtaget Louisiana, men
> hva' fan sker der? - Der har intet stået i den lokale presse om

Så en masse af disse Zafira'er på Øresundsbron på vej mod Sverige. Tror jeg
så omkring 20 stks, mens jeg selv var på vej tilbage til DK. De var vist på
tyske plader. Troede at de var på vej til Sturup Racing Show eller hvad det
nu hedder, som et led i et reklamestunt...

Mvh

Emil