Lejebil flytning
Fra : ......Ps

Dato : 24-06-05 12:55

Jeg kan huske at " i gamle dage" der kunne man få en tjans med at flytte en
bil for biludlejningsfirmaerne fra den ene ende af Europa til den anden -
hvis man alligevel skulle dèn vej...Man fik gratis transport - og firmaerne
fik deres biler hen, hvor de skulle bruges.
Er der nogen her der ved, om dette stadig bruges af biludlejningsfirmaerne?
Har spurgt Avis, og de siger nej. Men måske andre?
m.v.h. Ps.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-06-05 18:15

"......Ps" <remove_pbs@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan huske at " i gamle dage" der kunne man få en tjans med at flytte
> en bil for biludlejningsfirmaerne fra den ene ende af Europa til den
> anden -

Det var vist for 20-30 år siden, det blev brugt, jeg har kun hørt at de
bruger autotransport.

Fra : JS

Dato : 25-06-05 12:42

> [...]
> Er der nogen her der ved, om dette stadig bruges af
> biludlejningsfirmaerne? Har spurgt Avis, og de siger nej. Men måske andre?

Der bliver stadig kørt biler frem og tilbage, men turene snuppes af
medarbejdere og deres venner og bekendte.