4.000.000 Saab'er...
Fra : Henrik B.

Dato : 24-06-05 10:09

Så har Saab, efter 55 år, rundet de 4.000.000 biler:
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,663701,00.html

Fra : hanzen

Dato : 24-06-05 10:17

> Så har Saab, efter 55 år, rundet de 4.000.000 biler:
> http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,663701,00.html

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

Det er næsten trist at tænke på at der er laver 3.999.996 SAAB der ikke har
tilhørt mig.
Man bliver sgu glad for det skidt.
--
hilzen
hanzen

SAAB 900 185 hk med kunstigt åndedræt

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 24-06-05 11:11

Henrik B. wrote:
> Så har Saab, efter 55 år, rundet de 4.000.000 biler:
> http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,663701,00.html

Ha! Det er alene hvad Citroën har lavet af 2CV :P

--
Sugemotorer suger!
'00 Citroën Xantia 2.0 HDi Weekend

Fra : hanzen

Dato : 24-06-05 11:15

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ha! Det er alene hvad Citroën har lavet af 2CV :P

Kvantitet eller kvalitet.
Det er forskellen.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 24-06-05 12:20

Ja og Saab kommer ikke ind under nogen af delene

Jørgen

Fra : Henrik B.

Dato : 24-06-05 15:08

"Jørgen Nielsen" <jan@vindeby.dk> skrev i en meddelelse
> Ja og Saab kommer ikke ind under nogen af delene
>
> Jørgen

Folk snakker som de har forstand til - ik' Jørgen.

Fra : Henrik B.

Dato : 24-06-05 15:07

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ha! Det er alene hvad Citroën har lavet af 2CV :P

Ja, og hvor mange er så omkommet i det lort?

Fra : John Sahl

Dato : 24-06-05 15:12

Henrik B. wrote:

> Ja, og hvor mange er så omkommet i det lort?

Er det ikke lige meget, de fleste er med garanti franskmænd

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 15:07

> Så har Saab, efter 55 år, rundet de 4.000.000 biler:
> http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,663701,00.html

Tillykke til Saab folket. Og så ovenikøbet den nye stationsvogn.

Jeg troede faktisk at der var lavet mange flere Saab.

Sådan lige til sammenligning er der lavet 100M Volkswagen hvoraf ca. 25M er
Golf.

Igen tillykke - jeg håber de også når nr. 5M med et Saab mærke på
motorhjelmen.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Henrik B.

Dato : 24-06-05 16:59

> Igen tillykke - jeg håber de også når nr. 5M med et Saab mærke på
> motorhjelmen.

Det er nok mere vigtig, hvad der foregår under motorhjelmen.....

Fra : Rasmus

Dato : 25-06-05 09:09

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message

> "Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev i en
meddelelse

> Det er nok mere vigtig, hvad der foregår under motorhjelmen.....

.....ja, det ydre på en Saab er jo ikke ligefrem noget at råbe hurra for.

/Rasmus
--
Livet er for kort til grimme biler.....

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 25-06-05 11:00

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> wrote in

> ....ja, det ydre på en Saab er jo ikke ligefrem noget at råbe
> hurra for.

LOL du er sjov

MVH

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-05 15:55

> ....ja, det ydre på en Saab er jo ikke ligefrem noget at råbe hurra for.

Lidt en underlig kommentar, smag er behag er jo indiskutabel.
IMO hører Saab's design til i den ende som holder i mange år da det ikke er
præget af modediller.

Fra : Henrik B.

Dato : 26-06-05 11:20

> Lidt en underlig kommentar, smag er behag er jo indiskutabel.

Og typisk fra folk der aldrig har prøvet en Saab.

Fra : BJ

Dato : 26-06-05 11:23

KLIP

> Og typisk fra folk der aldrig har prøvet en Saab.

Udsagnet er vel ikke typisk blot for Saab..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 26-06-05 11:31

> Udsagnet er vel ikke typisk blot for Saab..?..

Nej, men fremherskende, når det ydre kommeteres.

Fra : BJ

Dato : 26-06-05 11:35

KLIP

> Nej, men fremherskende, når det ydre kommeteres.

Klart klart, det er jo også altafgørende for om en potte "kører" godt..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 26-06-05 12:06

> Klart klart, det er jo også altafgørende for om en potte "kører" godt..

I dén grad...

0 - 100 på 7,4.
402-meter på 15,55 sek!

Fra : Henrik B.

Dato : 27-06-05 13:14

Har din kammi, med 9-5'eren, fundet noget brugbart teknisk vejledning,
ellers er jeg i besiddelse af Saab EPC (Electronic Parts Catalogue) og en
CD-brænder.

Fra : BJ

Dato : 27-06-05 13:22

KLIP

> Har din kammi, med 9-5'eren, fundet noget brugbart teknisk vejledning,
> ellers er jeg i besiddelse af Saab EPC (Electronic Parts Catalogue) og en
> CD-brænder.

Han har klaret opgaven med forstærkeren, da links var fine.

Han vil sikkert blive glad for en CD med ovennævnte, så hviiissss
duuuu..?..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~