Så brændet lokummet igen (for VW).
Fra : BJ

Dato : 24-06-05 10:04

Så er der brandfare ved at køre "Tov´reg":

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3124468/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 10:07

"BJ" <dkfritidbilSL@ETsurfpost.dk> wrote in message
> Så er der brandfare ved at køre "Tov´reg":
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3124468/

Det er da et ældgammel link som har været postet her i gruppen for laaaang
tid siden

--
Tom

Fra : BJ

Dato : 24-06-05 10:09

KLIP

> Det er da et ældgammel link som har været postet her i gruppen for laaaang
> tid siden

Sorry, jeg følger ikke mere så godt med ....... i gruppen..;)

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Thomas Johansen

Dato : 24-06-05 11:27

> Det er da et ældgammel link som har været postet her i gruppen for laaaang
> tid siden

Aha..linket er ellers fra idag:
"Offentliggjort 24. juni 2005 07:19 -"

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 12:03

"Thomas Johansen" <tjo[NO SPAM]@hehe.com> wrote in message

> Aha..linket er ellers fra idag:
> "Offentliggjort 24. juni 2005 07:19 -"

netop, og første post er sendt af Andreas M. Hansen 2005-06-24 Kl 9.35

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 24-06-05 10:54

BJ wrote:
> Så er der brandfare ved at køre "Tov´reg":
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3124468/

Kan trøste dig med at det mest er Frisører i gulpladebiler det går ud over.

Mvh
Roberto

Fra : Brian

Dato : 24-06-05 11:16

Roberto Saldo wrote:

> Kan trøste dig med at det mest er Frisører i gulpladebiler det går ud
> over.

Det er Touran, ikke Touareg

/Brian

Fra : Roberto Saldo

Dato : 27-06-05 06:40

Brian wrote:

> Det er Touran, ikke Touareg

Poot!
Hvorfor navngiver de også bilerne næsten ens?

Mvh
Roberto

Fra : Soren Pedersen

Dato : 24-06-05 13:12

BJ wrote:

> Så er der brandfare ved at køre "Tov´reg":
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3124468/

Hmmmmmm......Så hvis man har skiftet sin 307'er ud med en Touran, kan
man altså i sandhed sige at man er kommet fra asken og i ilden ?????

God weekend

/Søren

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 14:52

> Hmmmmmm......Så hvis man har skiftet sin 307'er ud med en Touran, kan man
> altså i sandhed sige at man er kommet fra asken og i ilden ?????

***ROFL***

/Claus