Bil med farlige fælge / hjulkapsler
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-06-05 08:35

Hej NG.

I går i Randers mødte jeg en bil med nogle fælge eller hjulkapsler som jeg
synes var ret farlige for de andre trafikanter.
Den yderste ring eller lign. kunne køre rundt, så det kunne se fancy ud,
sikkert stå stille når man kører. Men når han lige er kørt hen til
hajtænderne ved rundkørslen og stoppet, så snurrer de stadig rundt, så jeg
bremsede ret hårdt op for jeg var helt sikker på at han var på vej ud foran
mig. Disse 2 ting gjorde at jeg var så sikker, 1. ting at folk tit lige
smutter hurtigt ud i rundkørsler, og 2. ting det faktun at det så ud som om
alle 4 hjul kørte rundt.

Sådanne indretninger burde forbydes (hvis ikke de allerede er det).

--
mvh / regards http://makeashorterlink.com/?L27A21C4B
Christian http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 08:41

> [...]
> sikkert stå stille når man kører. Men når han lige er kørt hen til
> hajtænderne ved rundkørslen og stoppet, så snurrer de stadig rundt,

Spinners, de er et par år gamle, og SÅ fede, ville ønske jeg havde et sæt på
bimmeren

Mvh
Morten

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-06-05 08:43

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 08:46

> Sådanne indretninger burde forbydes (hvis ikke de allerede er det).

Ja da for når man ikke må noget på den danske bilpark, så skal det forblive
sådan, gud forbyde hvis nogle kan li deres bil og går lidt op i den..

Mvh
Morten **som er træt af alle de "næh næh næh det må man ikkeee", fald dog
for helvede ned..**

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-06-05 08:50

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 08:56

> Men når han lige er kørt hen til
> hajtænderne ved rundkørslen og stoppet, så snurrer de stadig rundt, så jeg
> bremsede ret hårdt op for jeg va........

Jeps det er jo det der er hele meningen med dem, det ser så godt ud..

Mvh
Morten

Fra : Henrik B.

Dato : 24-06-05 10:02

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Jeps det er jo det der er hele meningen med dem, det ser så godt ud..

Øøøh nå. Jeg kan ikke se idéen i dem. Desuden kan du jo ikke selv se dem, så
hvad vil du bruge dem til?

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 10:04

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message

> "Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Øøøh nå. Jeg kan ikke se idéen i dem. Desuden kan du jo ikke selv se dem,

> hvad vil du bruge dem til?

Har du alufælge på din bil?

--
Tom

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-06-05 10:06

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message

> så
>
> Har du alufælge på din bil?

Det er svært at få lavprofil stålfælge.

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 10:08

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> dem,

> Det er svært at få lavprofil stålfælge.

Ja,

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 24-06-05 15:10

> Har du alufælge på din bil?

Ja, for at kunne få en lavere og bredere dækprofil på, og dernæst for
udseendets skyld.

Fra : Knud Thomsen

Dato : 26-06-05 13:13

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse

| Jeps det er jo det der er hele meningen med dem, det ser så godt
ud..

Det er helt utroligt, hvad man kan få folk til at betale for af
ligegyldigt glimmer!
K¸b dog noget, som har en brugsv¿rdi eller i det mindste noget som har
en funktion.

Knud

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 09:58

> "Juel" <xsnabelastarchild.dk> wrote in message
> jeg

> på
>
> Sådanne indretninger burde forbydes (hvis ikke de allerede er det).

Hvorfor, de sidder da også på min supercharged nissan i Need 4 Speed

--
Tom

Fra : HaHo

Dato : 24-06-05 09:16

In article <42bbb7c2$0$183$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
nobody@domain.country says...
> [...]
> alle 4 hjul kørte rundt.
>
> Sådanne indretninger burde forbydes (hvis ikke de allerede er det).

Alt kan sælges til de umodne Brianer.

HH

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 09:18

> Alt kan sælges til de umodne Brianer.

Hvorfor er man umoden fordi man synes at spinners er fede ?

Mvh
Morten

Fra : HaHo

Dato : 24-06-05 09:23

In article <42bbc1b5$0$18637$14726298@news.sunsite.dk>, "Juel"
<xsnabelastarchild.dk> says...

> Hvorfor er man umoden fordi man synes at spinners er fede ?
>
> Mvh
> Morten

Læs Christian's indlæg. Har selv været ud før det samme, på cykel dog.
Hvor er det "fede" i at forvirre andre. Du ser vel ikke fælgene selv?
HH

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-06-05 09:27

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor er man umoden fordi man synes at spinners er fede ?

Fordi de bare er noget
bling-bling-T.Svansen_brian-muhammed_crap.......Brian?. ;)

Fra : Robert Andersen

Dato : 24-06-05 09:44

> bling-bling-T.Svansen_brian-muhammed_crap.......Brian?. ;)

LOL

- og så fås de sikkert med blåt lys, rotorblink og 900.000 milliarder watt
xzound anlæg indbygget

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-06-05 10:17

"Robert Andersen" <rowand@get2net.dk> skrev i en meddelelse > - og så fås de
sikkert med blåt lys, rotorblink og 900.000 milliarder watt
> xzound anlæg indbygget
Hvis ikke allerede, kan du sikket i morgen ;).

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 09:59

> Hvorfor er man umoden fordi man synes at spinners er fede ?

De er MEGET populære i USA og bliver det nok også her om nogle år

---
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 24-06-05 15:11

> De er MEGET populære i USA og bliver det nok også her om nogle år

SÅ man skal køre med dem, fordi de er "Meget" populære i USA??????????????

Fra : Psypher

Dato : 24-06-05 17:09

> SÅ man skal køre med dem, fordi de er "Meget" populære i
USA??????????????

Spinners er da for fede, deres eneste funktion er at de skal se godt ud!
Hvorfor kører du Saab, kan du lide udseendet, det kan du da ikke se
indefra,
i bund og grund er det vel en smagssag.

Dig på cyklen, du holder vel ikke med benet op ad fælgen?
Hvad kan genere dig?
De må ikke stikke udenfor da det selvfølgelig så kan give problemer men
når de bare sidder indenfor skærmkassen så kan du da egentlig være
ret ligeglad, kan du ik??

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Henrik B.

Dato : 26-06-05 11:25

"Psypher" <ask@for.it> skrev i en meddelelse

> USA??????????????
>
> Spinners er da for fede, deres eneste funktion er at de skal se godt ud!

Hvilket du igen ikke kan se indefra.

> Hvorfor kører du Saab, kan du lide udseendet, det kan du da ikke se
> indefra,
> i bund og grund er det vel en smagssag.

Fordi den er sikker, rummelig, hurtig og komfortabel...

Fra : Psypher

Dato : 26-06-05 20:19

">> Spinners er da for fede, deres eneste funktion er at de skal se godt
ud!

> Hvilket du igen ikke kan se indefra.

Nej det kan man ikke og det er heller det de er tiltænkt,
de er der for at se fede ud og det syntes jeg bla de gør.

> Fordi den er sikker, rummelig, hurtig og komfortabel...

Ikke mere end nogen anden bil, det er en smagssag, lad dog folk om hvad de
vil
sætte på deres biler, fair nok du ikke kan lide det men derfor kan det
godt
se fedt ud.

--
Regards Psypher
CBR954RR Fireblade '02

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-06-05 08:57

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-06-05 09:23

"HaHo" <me@privacy.net> wrote in message
In article <42bbb7c2$0$183$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,
nobody@domain.country says...

> Alt kan sælges til de umodne Brianer.

Tilsyneladende.

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 09:29

> [...]
> sikkert stå stille når man kører. Men når han lige er kørt hen til
> hajtænderne ved rundkørslen og stoppet, så snurrer de stadig rundt,

Kender godt bilen. En mørk Audi A6, med alt i blæreudstyr. Fælgene stikker
faktisk ret langt udenfor bilen, når man kommer tæt på den. Det er en af de
lokale indvandrer-klubber der har den. De har en møgstor Mercedes der har
samme udstyrsniveau også. De holder tit neden for min lejlighed, da klubben
holder til overfor. Mangler du noget, de kan skaffe alt ? Sært at der ikke
bliver ryddet op i den bule en gang i mellem.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-06-05 09:36

"Rysz (8900)" <rysz(snabel)rysz(dot)net> wrote in message

> [...]
> lokale indvandrer-klubber der har den. De har en møgstor Mercedes der har
> samme udstyrsniveau også. De holder tit neden for min lejlighed, da

Mariagervej ?

> Mangler du noget, de kan skaffe alt ?

Nej tak, i og med jeg bor på landet går det fint nok med at skaffe de ting
vi skal bruge til en *host* god pris.
> Sært at der ikke bliver ryddet op i den bule en gang i mellem.

Politiet mangler måske et tip eller to.

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 15:29

> Mariagervej ?

Nej Sandgade

> Nej tak, i og med jeg bor på landet går det fint nok med at skaffe de ting
> vi skal bruge til en *host* god pris.

He he, kender godt typen. Kvittering, hvad f..... er det

> Politiet mangler måske et tip eller to.

Tjaa, vi ligger skråt overfor politigården, så er ikke fordi ikke kan se
det.
De handler åbenlyst midt på gaden.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Ukendt

Dato : 24-06-05 10:02

> [...]
> holder til overfor. Mangler du noget, de kan skaffe alt ? Sært at der ikke
> bliver ryddet op i den bule en gang i mellem.

Kan du ikke få dem til at skaffe:
1 stk blomkål
1 bundt radiser
1 pose cayenne peber
og 1 æske figner

--
Tom

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-06-05 10:07

> "Rysz (8900)" <rysz(snabel)rysz(dot)net> wrote in message
> [...]

Radiserne kan jeg skaffe

Fra : Ninja Rider

Dato : 25-06-05 10:31

Hejsa

Rysz (8900) wrote:
> Kender godt bilen. En mørk Audi A6, med alt i blæreudstyr. Fælgene stikker
> faktisk ret langt udenfor bilen, når man kommer tæt på den. Det er en af de

Det er ham der har Kylling og Pizza expressen der har den. Jeg snakkede
en del med ham for nogle år siden. Men det fik ende.

Mvh Emil
--
Kawasaki ZXR750 Ninja
http://dfmc.dk/?id=26

Fra : Pierre Roland

Dato : 26-06-05 00:17

> [...]
> holder til overfor. Mangler du noget, de kan skaffe alt ? Sært at der ikke
> bliver ryddet op i den bule en gang i mellem.

Det var sku da en lad kommentar. Bare fordi at man er "indvandre" og har
noget flot/ dyrt betyder det sku da ikke at alt er "varmt". Du er bare et
bevis på at den danske jantelov lever i bedste velgående.
Nu kommer du sikkert med en masse gang L.... og det skal du også være
velkommen til men du er sku en kedelig person

Hilsen Pierre

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 26-06-05 00:18

Pierre Roland skriver:

> Det var sku da en lad kommentar. Bare fordi at man er "indvandre" og har
> noget flot/ dyrt betyder det sku da ikke at alt er "varmt". Du er bare et
> bevis på at den danske jantelov lever i bedste velgående.

Eller at han kender lidt til lokalforholdene i Randers........
Der er intet racistisk over det han skriver, kun sandhed.

Klaus (ex Randrusianer, men med meget kontakt til byen)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : NS

Dato : 26-06-05 10:24

Pierre Roland wrote:
> [...]
> Nu kommer du sikkert med en masse gang L.... og det skal du også være
> velkommen til men du er sku en kedelig person

Hvis de ikke har pengene fra narko eller anden kriminalitet, så har de
den næsten helt sikkert fra fusk med kontanthjælp/dagpenge osv. Det er
de færreste ærlige indvandrer, der har råd til sådanne biler, selv om
der selvfølgelig er nogle der har (men så er de jo ikke typen der kører
i vildt gejlede biler og er medlem af bander, vel).

NS

Fra : Klaus G.

Dato : 26-06-05 16:25

> [...]
> mig. Disse 2 ting gjorde at jeg var så sikker, 1. ting at folk tit lige
> smutter hurtigt ud i rundkørsler, og 2. ting det faktun at det så ud som
Så må du lære at se dig lidt bedre for? Du kan jo nemt se om en bil holder
stille, eller om den kører, selv om hjulene er skjult bag en busk i
midterrabatten? Men nu gloede du simpelthen på disse herreflotte fælge,
faldt så lidt i staver og blev så en smule forvirrret? tsk tsk tsk.

> Sådanne indretninger burde forbydes (hvis ikke de allerede er det).
Jaja, og det burde kvinder bag på en motorcykel, kun iført g-streng, og
gennemsigtig t-shirt også :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 27-06-05 09:05

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> midterrabatten? Men nu gloede du simpelthen på disse herreflotte fælge,
> faldt så lidt i staver og blev så en smule forvirrret? tsk tsk tsk.

tsk tsk tsk, tro hvad du vil, jeg holder skam godt øje, men mit
lokalkendskab til pågældende rundkørsel speciel på det tidspunkt af dagen
gør at jeg ved at der er mange som vil snige sig ud bare der er lidt plads.
Hvis du selv har set en bil med fælge magen til ville du vide at man kan
blive snydt. Der er stor forskel på at se en bil bag en busk, hvor der ikke
er noget som bevæger sig, eller den bevæger sig i forhold til hækken. Her er
der tale om at man tydeligt får det indtryk at bilen kører ud foran dig.
Når man så har min datter med i bilen (selvfølgelig korrekt fastspændt i
Römeren) så passer man vel på ?

> Jaja, og det burde kvinder bag på en motorcykel, kun iført g-streng, og
> gennemsigtig t-shirt også :)

egentligt ja