Harpiks på lak...
Fra : Morten Lorenzen

Dato : 23-06-05 21:37

Damn... min 3 måneder gamle BMW var parkeret under nogle træer, som har
kvitteret med en mængde harpiks.

Hvordan får jeg det af?

-M
2005 BMW 325i E90 Le Mans Edition

Fra : bme

Dato : 23-06-05 21:42

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzen@SPAMyahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Damn... min 3 måneder gamle BMW var parkeret under nogle træer, som har
> kvitteret med en mængde harpiks.
>
> Hvordan får jeg det af?

husholdningssprit

/bo

Fra : Claus M

Dato : 24-06-05 07:23

Morten Lorenzen skrev:
> Damn... min 3 måneder gamle BMW var parkeret under nogle træer, som har
> kvitteret med en mængde harpiks.
>
> Hvordan får jeg det af?
>
> -M
> 2005 BMW 325i E90 Le Mans Edition

Hej
Har prøvet noget lignende med drys fra træer. Jeg kunne fjerne det med
lidt lampeolie & en klud, men der skulle gnubbes lidt...Gav det lidt
polish bagefter for at beskytte lakken.

Claus

Fra : Henrik Boegh

Dato : 24-06-05 06:28

On Thursday 23 June 2005 22:36, Morten Lorenzen wrote in dk.fritid.bil:

[...]

> Hvordan får jeg det af?

Prøv med noget rensebenzin, på en grov REN klud (f.eks. en gulvklud).
Husk at give det noget for at beskytte lakken efterfølgende.

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Guild can be difficult but nonetheless usefull"
-- unknown