Dansk max power blad
Fra : Casper R

Dato : 22-06-05 23:23

Hey

Hvad er det lige vi har gjort for at få det blad til danmark.. vi har jo i
forvejen en ganske elendigt blad vmax.
Stylingen på danske biler kan kun blive dårligere.. snart skal alle brian'r
have vel have aktier i glasfiber firmaerne.
--

/CasperR
/89' RST

Fra : John Sahl

Dato : 22-06-05 23:43

Casper R wrote:
> Hvad er det lige vi har gjort for at få det blad til danmark.. vi har
> jo i forvejen en ganske elendigt blad vmax.

Det er jo det samme firma der udgiver begge blade, så de skal
bare have lidt flere kunder, thats it. Flere af artiklerne i det første
nummer genkender jeg fra deres engelske søsterblad.

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : BJ

Dato : 22-06-05 23:46

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Er I holdt op med at kæmpe hårdt for det....?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : John Sahl

Dato : 22-06-05 23:56

BJ wrote:

> Er I holdt op med at kæmpe hårdt for det....?

Nej men der er andre projekter som også kræver lidt energi

Fra : BJ

Dato : 23-06-05 00:01

KLIP

> Nej men der er andre projekter som også kræver lidt energi

Fint, fint ... forretningsområderne skal også udvikles og udvides..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : John Sahl

Dato : 23-06-05 00:04

BJ wrote:
> Fint, fint ... forretningsområderne skal også udvikles og udvides..

Jeg må jo indrømme at jeg godt kan lide at prøve nye ting og
ideer af, mit største problem er at konvertere ideerne til gode
jyske dollars

Fra : BJ

Dato : 23-06-05 00:06

KLIP

> Jeg må jo indrømme at jeg godt kan lide at prøve nye ting og
> ideer af, mit største problem er at konvertere ideerne til gode
> jyske dollars

Hvis jeg blot fik én (1) jysk dollar for alle de ideer, jeg har haft i
årerne, tjaee, det ville ikke være så ringe endda..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : John Sahl

Dato : 23-06-05 00:12

BJ wrote:
> Hvis jeg blot fik én (1) jysk dollar for alle de ideer, jeg har haft i
> årerne, tjaee, det ville ikke være så ringe endda..

Ind i mellem hænder det da,at der kommer en jysk dollar eller to
forbi pga af mine ideer, så jeg klager skam ikke

Desuden er de fleste af de ting jeg laver ikke decideret lavet for
ussel mammons skyld, men fordi jeg har en interesse i tingene
og primært fordi jeg kan

Fra : BJ

Dato : 23-06-05 00:17

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ind i mellem hænder det da,at der kommer en jysk dollar eller to

Det er jeg glad for på dine vegne.

> Desuden er de fleste af de ting jeg laver ikke decideret lavet for
> ussel mammons skyld, men fordi jeg har en interesse i tingene
> og primært fordi jeg kan

Sådan har jeg det også med mine hobbies..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Casper R

Dato : 22-06-05 23:49

> Det er jo det samme firma der udgiver begge blade, så de skal
> bare have lidt flere kunder, thats it. Flere af artiklerne i det første
> nummer genkender jeg fra deres engelske søsterblad.

Ja og flere af deres tests er betalte dvs det er ikke altid det bedste som
vinder..
deres engelske blad har ellers ikke gået så godt her på det seneste.. især
ikke efter at de er gået over til at lave features på extreme biler..
--

/CasperR
/89' RST

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-06-05 00:54

On Thu, 23 Jun 2005 00:43:04 +0200, "John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk>
wrote:

>Det er jo det samme firma der udgiver begge blade, så de skal
>bare have lidt flere kunder, thats it. Flere af artiklerne i det første
>nummer genkender jeg fra deres engelske søsterblad.

Jeg har lige fået det ind af døren og herregud. Ja der er mange ting man
måske ville mene er det samme i de 2 blade Vmax og Max Power. Men dog er
der også nogle ting der skiller sig ud synes jeg. Men kan så bare være
min subjektive holdning der gør det.
Flemming Jacobsen

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-06-05 06:58

"Thunderbird [7100]" <praetorian[SpamSeY]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> måske ville mene er det samme i de 2 blade Vmax og Max Power. Men dog er
> der også nogle ting der skiller sig ud synes jeg. Men kan så bare være

Den største forskel på V-Max og MAX-Power er at der er flere patter i det
nye blad ....
Jeg har allerede fortrudt jeg sagde ja-tak til at få de første 3 numre til
75,-

--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-06-05 20:54

On Thu, 23 Jun 2005 07:57:59 +0200, "Brian Sørup"
<camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote:

> [...]
>nye blad ....
>Jeg har allerede fortrudt jeg sagde ja-tak til at få de første 3 numre til

ja ok vil give dig ret i at der er lige lidt for meget patter i det
blad. Men fjerne man dem så har Max Power trods alt noget mere bilstof
end Vmax samt flere guider a gangen hvor at Vmax kun har 1.
Flemming Jacobsen

Fra : Brian Sørup

Dato : 23-06-05 07:01

"Casper R" <nospam@hop.net> skrev i en meddelelse
> Hey
>
> Hvad er det lige vi har gjort for at få det blad til danmark.. vi har jo i
> forvejen en ganske elendigt blad vmax.

112% enig - værre l*rt skal man lede længe efter....

> Stylingen på danske biler kan kun blive dårligere.. snart skal alle
brian'r
> have vel have aktier i glasfiber firmaerne.

..... og så lykkedes det alligevel at lave et , mindst, ligeså dårligt blad
som V-Max , det tager jeg sgu' hatten af for.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : CBA

Dato : 23-06-05 18:40

Hey hey hey...........Hvad fanden er det lige der sker for alle jer
kværulanter. I kan sgu da bare lade være med at købe bladet, hvis i ikke
synes om det.

Personligt synes jeg at det er et udemærket blad og det faktum at der er et
redaktionelt samarbejde med det engelske søsterblad fremmer vel kun
kvaliteten og gør det muligt at bringe tests og artikler som ellers ikke
ville være at se i danske blade / magasiner.

Så hvorfor hopper i ikke bare tilbage på sofaen med FDMs Motor Magasin og
Harmonika Hits 4 og så lader os der ikke interesserer os for kørsel med
campingvogn i de østrigske alper, om at byde Max Power velkommen.

Mvh

Claus

Fra : John Sahl

Dato : 23-06-05 21:00

CBA wrote:
> Hey hey hey...........Hvad fanden er det lige der sker for alle jer
> kværulanter. I kan sgu da bare lade være med at købe bladet, hvis i
> ikke synes om det.

Købe? Jeg har fået det gratis

> [...]
> kun kvaliteten og gør det muligt at bringe tests og artikler som
> ellers ikke ville være at se i danske blade / magasiner.

Redaktionelt samarbejde? Oversættelse af artikler, hov, dårlig
oversættelse af artikler er der i mine øjne intet redaktionelt over.

Der er dog rent faktisk et par gode artikler i bladet, jeg tror
bare ikke de danske læsere er klar til den engelske stil med
bare patter og en stil der reelt henvender sig til folk under 18..

Fra : Casper R

Dato : 24-06-05 17:14

Hey

> Hey hey hey...........Hvad fanden er det lige der sker for alle jer
> kværulanter. I kan sgu da bare lade være med at købe bladet, hvis i ikke
> synes om det.

Jeg har slet ikke tænkt mig at købe bladet men jeg syntes det er fantastisk
at de kan finde på at lancere det i danmark når Vmax prøvede at køre den
stil i starten og det gik ikke.

> [...]
> kvaliteten og gør det muligt at bringe tests og artikler som ellers ikke
> ville være at se i danske blade / magasiner.

Hvor godt kender du Max power? Engang (8 år siden ca) var det et kvalitets
blad og de havde gode biler i med gode facts. Nu er det tests betalt af dem
der vinder, bryster over det hele og bilerne er extreme og neon og lexus
lygter er godt.. Dvs et blad for folk under 18 som ikke har bil og stadig
syntes at det at have en dump valve er fedt..

> Så hvorfor hopper i ikke bare tilbage på sofaen med FDMs Motor Magasin og
> Harmonika Hits 4 og så lader os der ikke interesserer os for kørsel med
> campingvogn i de østrigske alper, om at byde Max Power velkommen.

Hehe.. Jeg læser ikke nogen af de blade, til gændgæld læser jeg Performance
Ford (+ Fast Ford når jeg kan finde det), Bil Magasinet og CCC dengang det
var der. Bilmagasinet er det eneste danske blad jeg syntes der er noget værd
og har også en god humor.
--

/CasperR
/89' RST