Autogauge Smoke
Fra : JJJ

Dato : 22-06-05 20:31

Nogen der kender den instrumentserie der hedder Autogauge smoke?

Det er som et almindeligt instrument, blot lavet i LED. Når tændingen er fra
er instrumentet helt mørkt.

Nogen der har erfaring med hvordan de fungerer i dagligdagen - f.eks. i
solskin? Holdbarhed?

--
Per (Esbjerg)
p.t. uden egen computer :(

Fra : John Sahl

Dato : 22-06-05 21:07

JJJ wrote:
> Det er som et almindeligt instrument, blot lavet i LED. Når tændingen
> er fra er instrumentet helt mørkt.

Jeg synes de her er fede, og har kun hørt gode ting om dem.
http://www.bilxperten-koge.dk/index.php?cPath=26_161_162

--
John Sahl,
www.bilstereobladet.dk / Lad der være lyd!

Fra : JJJ

Dato : 23-06-05 13:19

"John Sahl" <spamnet@mandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes de her er fede, og har kun hørt gode ting om dem.
> http://www.bilxperten-koge.dk/index.php?cPath=26_161_162

Hvis man husker at skele til prisen er det i hvert fald ikke der man skal
købe dem! Jeg husker ikke den nøjagtige pris, men Bilexperten har dem til
omkring halv pris i de på ovenstående side opgivne.

Jeg har bestilt :)

Per (Esbjerg)