Ok, ok en V6 lyder rigtig godt.
Fra : Henrik B.

Dato : 22-06-05 13:19

Saab's nye 9-3 SportCombi der kommer til efteråret, er med en
Holden-produceret 2,8-liters V6 dobbelt turbo, med 250 Hk. Rygterne siger at
den senere kommer i en 300 Hk 4x4 udgave.

Hér er et klip:
http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=10&clipID=933 - tryk "Spela"
i højre side.

Mums den lyder godt...

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 22-06-05 13:29

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
at
> den senere kommer i en 300 Hk 4x4 udgave.

Flot....

> Mums den lyder godt...

.....nu ikke noget specielt IMO.

--
mvh / regards http://makeashorterlink.com/?L27A21C4B
Christian http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 13:55

> [...]
at
> den senere kommer i en 300 Hk 4x4 udgave.

Var det ikke noget med at du havde afskrevet dig, SAAB, fordi det er en
farisær-motor fra hovedkoncernen

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 22-06-05 16:43

> Var det ikke noget med at du havde afskrevet dig, SAAB, fordi det er en
> farisær-motor fra hovedkoncernen

Nope, men når produktionen er flyttet til prøjserland, så er det slut.

Fra : Thomas H.

Dato : 22-06-05 14:04

> Saab's nye 9-3 SportCombi der kommer til efteråret, er med en
> Holden-produceret 2,8-liters V6 dobbelt turbo, med 250 Hk. Rygterne siger
at
> den senere kommer i en 300 Hk 4x4 udgave.

Hvorfor 4x4, er forhjulstræk nu kun i orden til 250Hk og ikke 300?

Fra : Henrik B.

Dato : 22-06-05 14:45

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor 4x4, er forhjulstræk nu kun i orden til 250Hk og ikke 300?

Åbenbart.

Selvom jeg da kommer op i nærheden i min "frontie"......

Og Torben E kører med vel over 350 hypper i sin "frontie".....

Fra : Christensen

Dato : 22-06-05 14:05

> Mums den lyder godt...

Njooo....den lyder ok. Bare en skam at den ikke er ret køn IMO....

/f christensen

Fra : Ham Selv

Dato : 22-06-05 15:07

"Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> skrev i en meddelelse

> Njooo....den lyder ok. Bare en skam at den ikke er ret køn IMO....
>
> /f christensen

Den er da fed også indvendig .. Har dog kun haft æren af at prøve en 95
aero
GRUMT træk helt nede fra bunden Tror den kan give div GTIer deres problemer
Lyden .. den kunne nu godt brumme noget mere passat V6 lyder sjovere :P

OZ3BTO

Fra : Christensen

Dato : 22-06-05 15:36

> Den er da fed

Næææ....bagfra ligner den noget der er købt hos T-Hansen.....på tilbud....

> Tror den kan give div GTIer deres problemer

*DET* er der nok ingen tvivl om...men det er jo heller ikke en _helt_
almindeligt V6'er

> Lyden .. den kunne nu godt brumme noget mere passat V6 lyder sjovere
> :P

As do M3 E46

/f christensen

Fra : Henrik B.

Dato : 22-06-05 16:59

> Næææ....bagfra ligner den noget der er købt hos T-Hansen.....på tilbud....

Bare vent - de andre kommer med lign. lygter. Saab er blot "trendsætter"..
*LOL*

Fra : Brian

Dato : 22-06-05 19:00

Henrik B. wrote:

> Bare vent - de andre kommer med lign. lygter. Saab er blot
> "trendsætter".. *LOL*

Forhåbentlig ikke - den der alu liste på tværs. ser også træls ud.

/Brian

Fra : Henrik B.

Dato : 23-06-05 15:21

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Forhåbentlig ikke - den der alu liste på tværs. ser også træls ud.

Er allerede at finde hos flere konkurrenter - se bare den nye Pøsjø 1007.

Fra : Brian

Dato : 23-06-05 16:06

Henrik B. wrote:

> Er allerede at finde hos flere konkurrenter - se bare den nye Pøsjø
> 1007.

Du mener at 1007 er en konkurrent til den Saab ?

På har de holdt linien hele vejen - den er gennemgående grim!
Fronten på Saab'en ser jo fin ud

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-06-05 22:09

"Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> wrote in

> Næææ....bagfra ligner den noget der er købt hos T-Hansen.....på
> tilbud....

Ikke flere aftenpils til dig... :)

Du kan da ikke seriøst mene den ligner det du skriver som jeg ikke vil
gentage med mine egne taster?

MVH som stadig sidder og savler.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-06-05 22:08

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Du kan da ikke seriøst mene den ligner det du skriver som jeg ikke vil
> gentage med mine egne taster?
>
> MVH som stadig sidder og savler.

Gider du lige. Bagenden linger noget råkopieret fra en ældre Mazda 323F.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-06-05 23:38

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> Gider du lige. Bagenden linger noget råkopieret fra en ældre Mazda
> 323F.

Nej nu stopper du altså :)

Ik' flere beskidte ord i nat tak - skal jo gerne kunne sove!

MVH

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-06-05 06:36

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Nej nu stopper du altså :)

Nej

> Ik' flere beskidte ord i nat tak - skal jo gerne kunne sove!

Jammen god morgen så:
http://carpictures.duble.com/Mazda/323%20F%20(2001)/1.jpg

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-06-05 10:27

> http://carpictures.duble.com/Mazda/323%20F%20(2001)/1.jpg

Pæn bil :)

MVH

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-06-05 11:01

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Pæn bil :)

Ja, den ligner en ny SAAB

Fra : Henrik B.

Dato : 23-06-05 15:22

> "Martin Johansen [6000]" skriver:

> Ja, den ligner en ny SAAB

Det er den jo nødvendigvis nød til, for at være pæn. ))

Fra : Brian

Dato : 23-06-05 16:07

Henrik B. wrote:

> Det er den jo nødvendigvis nød til, for at være pæn. ))

Så Saab er nået dertil hvor de plagierer Mazda design, og er
bygget af Opel stumper - det går ellers godt, hva

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-06-05 22:13

"Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote in

> "Martin Johansen [6000]" skriver:

> Ja, den ligner en ny SAAB

Der er ligheder ja. Jeg skal da heller ikke være den sidste til at
indrømme da jeg så den nye 323 at jeg faldt for den.

Så hvem der ligner hvem er for mig ligemeget.

MVH

Fra : Henrik B.

Dato : 22-06-05 16:44

"Ham Selv" <ham@selv.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 95
> aero
> GRUMT træk helt nede fra bunden Tror den kan give div GTIer deres

9-3 V6'eren bliver voldsommere end 9-5'eren. Den får 317 Nm allerede fra
1400 rpm....

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-06-05 16:46

"Henrik B." skriver:

> Mums den lyder godt...

Ikke noget specielt. Jeg hørte "bilradio" her til morgen, der havde de
fat i en Ferrari, den lød hidsig...

http://www.dr.dk/p3/bilradio/galleri_rene.asp

Kunne saab ikke have designet en pæn bil, nu de var i gang ???

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-06-05 22:11

> Kunne saab ikke have designet en pæn bil, nu de var i gang ???

Det er jo det de netop lige _har_ gjort både med denne og med de mange
tidligere modeller (900 1992 og frem, 93, 95).

MVH

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-06-05 22:11

"Martin Johansen [6000]" skriver:

> Det er jo det de netop lige _har_ gjort både med denne og med de mange
> tidligere modeller (900 1992 og frem, 93, 95).

Hvor ?

Den ligner i mine øjne en Mazda parret med en Nissan.

Fra : Brian

Dato : 22-06-05 22:18

Martin Johansen [6000] wrote:

> Det er jo det de netop lige _har_ gjort både med denne og med de mange
> tidligere modeller (900 1992 og frem, 93, 95).

Nu har du jo arbejdet ved T-Hansen, så det er klart at du synes om de
baglygter.

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-06-05 23:41

"Brian" <briank@vip.cybercity.dk> wrote in

> Nu har du jo arbejdet ved T-Hansen, så det er klart at du synes om
> de baglygter.

De baglygter har faktisk minus til fælles med de lygter t-hansen
sælger.

For i øvrigt så synes jeg det er meget få biler det klæder med lexus-
look.

Saab'en har bare ikke rigtig lexus-look som jeg forbinder med lexus,
altså helt klart glas med tydelig parabol. Jeg synes de lygter Saab'en
her er klædt med ligner en mellemting mellem alm. lygter og så lexus og
det ser ret heldigt ud IMHO.

Forresten tak fordi du mindede mig om thansen - får det helt godt ved
tanken om ikke at arbejde der mere

MVH

Fra : Brian

Dato : 23-06-05 06:23

Martin Johansen [6000] wrote:

> [...]
> altså helt klart glas med tydelig parabol. Jeg synes de lygter Saab'en
> her er klædt med ligner en mellemting mellem alm. lygter og så lexus

Hver sin smag - jeg synes det ligner et forsøg på Lexus lygter, de
alligevel fortrød. Så synes jeg at f.eks lygterne på den nye Accord ser
langt bedre ud.

> Forresten tak fordi du mindede mig om thansen - får det helt godt ved
> tanken om ikke at arbejde der mere

Det var så lidt

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-06-05 10:27

> Hver sin smag - jeg synes det ligner et forsøg på Lexus lygter, de
> alligevel fortrød. Så synes jeg at f.eks lygterne på den nye
> Accord ser langt bedre ud.

Det er også en ret vellykket bil.

MVH

Fra : Thomas H.

Dato : 23-06-05 09:34

> http://www.dr.dk/p3/bilradio/galleri_rene.asp

Hmm, er den Enzo dansk indregistreret ????

Fra : Mikael L

Dato : 23-06-05 09:56

> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en
> meddelelse

> Hmm, er den Enzo dansk indregistreret ????

Det er ikke usandsynligt. Den holder vist til i Frederikssund og omegn.

Mikael

Fra : Thomas H.

Dato : 23-06-05 09:58

"Mikael L" <miklarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er ikke usandsynligt. Den holder vist til i Frederikssund og omegn.

Den er på prøveplader på de billeder jeg så af den sidst, derfor min undren.

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 10:01

"Mikael L" <miklarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

| Det er ikke usandsynligt. Den holder vist til i Frederikssund og omegn.

Jeps, man er i en forkert branche. Man sku' ha' været bliktud, sku' man :).

Fra : Brian S Jensen

Dato : 23-06-05 09:59

> [...]
>
> "Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er ikke usandsynligt. Den holder vist til i Frederikssund og omegn.

Det er den IKKE - iflg. ejeren af den, så findes der ingen Enzo'er på
DK-plader
- hvilket er forståeligt nok, når man tænker på afgiften

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : NS

Dato : 23-06-05 10:41

Thomas H. wrote:
> "Klaus D. Mikkelsen" <Er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev i en meddelelse

> Hmm, er den Enzo dansk indregistreret ????

Man se at det er prøveplader den har på. Der er nemlig fire aflange
huller i den til stropper.

NS

Fra : Thomas H.

Dato : 23-06-05 11:27

"NS" <niels_skaaning@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Man se at det er prøveplader den har på. Der er nemlig fire aflange
> huller i den til stropper.

Ja det er sgu da rigtigt, sorry.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-06-05 17:47

> Saab's nye 9-3 SportCombi der kommer til efteråret, er med en
> Holden-produceret 2,8-liters V6 dobbelt turbo, med 250 Hk. Rygterne siger
> at den senere kommer i en 300 Hk 4x4 udgave.
>
> Hér er et klip:
Hvad gør det?, når det bare er en psodo-Opel, det er jo bare hylde-varer
;))).

Fra : Henrik B.

Dato : 22-06-05 18:40

> Hvad gør det?, når det bare er en psodo-Opel, det er jo bare hylde-varer
> ;))).

GM-platform, Holden motor, og Saab-producerede turbomotorer i
Opel'erne........

Fra : BJ

Dato : 22-06-05 19:07

KLIP

> GM-platform, Holden motor,

Alt i alt en Omega i forklædning..

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 22-06-05 22:39

> Alt i alt en Omega i forklædning..

Nej der er sgu' mere Rüsselheim end Trollhätten der ;).

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-06-05 19:35

Henrik B. wrote:
> Saab's nye 9-3 SportCombi der kommer til efteråret, er med en
> Holden-produceret 2,8-liters V6 dobbelt turbo, med 250 Hk. Rygterne
> siger at den senere kommer i en 300 Hk 4x4 udgave.

Det er synd de har givet den de dersens "Lexus" baglygter, det ødelægger
hele bilen IMHO

> Hér er et klip:
> http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=10&clipID=933 - tryk
> "Spela" i højre side.
>
> Mums den lyder godt...

Ja, lidt henad en Taunus 20M

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : EjS

Dato : 22-06-05 19:51

> [...]
at
> den senere kommer i en 300 Hk 4x4 udgave.

SAAB 9-7X kommer med 4.2 L R6 og (var det) 3.9L V8 med og uden turbo...

Der er sikkert også lyd i dem - men ikke særlig SAAB'sk!

MVH EjS

Fra : Henrik B.

Dato : 23-06-05 15:26

"EjS" <ejsFJERN@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> SAAB 9-7X kommer med 4.2 L R6 og (var det) 3.9L V8 med og uden turbo...

Øøøhh nej, men derimod i en 4,2-liters 6-cyl og en 5,7-liters V8.

Fra : KASO

Dato : 22-06-05 20:23

> Saab's nye 9-3 SportCombi der kommer til efteråret, er med en
> Holden-produceret 2,8-liters V6 dobbelt turbo, med 250 Hk. Rygterne siger
at
> den senere kommer i en 300 Hk 4x4 udgave.

Hvad blev der af Saabs motto: "Der er ikke behov for mere end 4 cylindre"?
Det blev vist ofret på "markedsføringsalteret"....

Fra : Henrik B.

Dato : 23-06-05 15:27

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad blev der af Saabs motto: "Der er ikke behov for mere end 4 cylindre"?
> Det blev vist ofret på "markedsføringsalteret"....

Nope, det blev ofret af en samling hjernedøde amerikanere.....

Det går så skidt med salget "over there", at den medarbejder-rabat der
er/var, nu kan fåes af ALLE, blot de gider købe en GM-bil.

Fra : KASO

Dato : 23-06-05 21:58

> "KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> Nope, det blev ofret af en samling hjernedøde amerikanere.....

Ak-ja - sørgeligt....

> Det går så skidt med salget "over there", at den medarbejder-rabat der
> er/var, nu kan fåes af ALLE, blot de gider købe en GM-bil.

Måske de skulle overveje at bygge nogle biler, som folk gider købe _uden_
rabat?!??

Fra : Henrik B.

Dato : 24-06-05 10:10

> Måske de skulle overveje at bygge nogle biler, som folk gider købe _uden_
> rabat?!??

Ja, sendte en mail til GM-ledelsen. Blev besvaret af Saab USA. Hvad kan man
bruge dét til, de gør jo i forvejen alt hvad DE kan, for at sælge biler.

Se evt. hvad Svenske Robert Collin skriver. Hans ord er nok de mest rammende
jeg har læst:
http://www.aftonbladet.se/vss/bil/story/0,2789,653223,00.html