BMW Partlister
Fra : Lars Knudsen

Dato : 22-06-05 12:10

Hej,

Jeg faldt lige over en on-line partliste til BMW dele

http://www.realoem.com/bmw/

Hvis nogen syn's sådan en er sjov

** Lars

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 12:34

> Jeg faldt lige over en on-line partliste til BMW dele
>
> http://www.realoem.com/bmw/
>
> Hvis nogen syn's sådan en er sjov

Tjaa det er federe at ha BMW's ETK og TIS

Mvh
Morten

Fra : Lars Knudsen

Dato : 22-06-05 12:35

Hej,

On Wed, 22 Jun 2005 13:34:02 +0200, "Juel" <xsnabelastarchild.dk>
wrote:

>Tjaa det er federe at ha BMW's ETK og TIS

Jeps-da.. Men hvis nu man lige manglede dem

** Lars

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 13:04

> Jeps-da.. Men hvis nu man lige manglede dem

hehe de er et must hvis man har en bmw

Mvh
Morten **som ville ønske at der også fantes etk til hans nye Golf GTI**

Fra : Lars Knudsen

Dato : 22-06-05 13:12

Hej,

On Wed, 22 Jun 2005 14:04:18 +0200, "Juel" <xsnabelastarchild.dk>
wrote:

>hehe de er et must hvis man har en bmw

Jooo.. De er meget nyttige! Og er tit billigt til salg på e-bay

>Morten **som ville ønske at der også fantes etk til hans nye Golf GTI**

Er der ikke noget? Jeg mener.. værkstedet slår vel ikke længere op i
store bøger? Eller måske? Kan huske at jeg engang installerede noget
hos en Toyota forhandler, det kunne kun fås til OS/2...

** Lars

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 14:01

> Er der ikke noget? Jeg mener.. værkstedet slår vel ikke længere op i
> store bøger? Eller måske? Kan huske at jeg engang installerede noget
> hos en Toyota forhandler, det kunne kun fås til OS/2...

hehe OS½ suxx.. jo de har noget men ved ikke hvad det hedder ! :o/

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 22-06-05 12:47

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg faldt lige over en on-line partliste til BMW dele
>
> http://www.realoem.com/bmw/
>
> Hvis nogen syn's sådan en er sjov
>

> ** Lars

Takker

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Thomas H.

Dato : 22-06-05 13:14

> [...]
> Hej,
>
> Jeg faldt lige over en on-line partliste til BMW dele

Hehe, sådan en komplet 6-liters V12'er koster kun 26.500$, måske skulle man
købe en til Escorten?
Det er lige umiddelbart den dyreste af dem jeg kunne komme på, M5,M3,850CSI
er billigere

Fra : Lars Knudsen

Dato : 22-06-05 13:27

Hej,

On Wed, 22 Jun 2005 14:14:05 +0200, "Thomas H."
<thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote:

>Hehe, sådan en komplet 6-liters V12'er koster kun 26.500$, måske skulle man
>købe en til Escorten?

Hehe... Det kræver nok en smule ombygning Synd man ikke kan
bestille on-line endnu, ellers var det da bare lige at købe et par
stykker så man har lidt på lager...

** Lars

Fra : Christensen

Dato : 22-06-05 14:09

> Hehe... Det kræver nok en smule ombygning

Mon ikke det kan lade sige gøre:
http://www.autopower.se/ovanligabmw/top10_350.asp ??

selv i en Escort....

/f christensen
320d Touring '02

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-06-05 14:17

Hej!

Christensen wrote:
> Mon ikke det kan lade sige gøre:
> http://www.autopower.se/ovanligabmw/top10_350.asp ??
>
> selv i en Escort....

I en forhjulstrukket bil? Næppe...:)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Christensen

Dato : 22-06-05 14:25

> I en forhjulstrukket bil? Næppe...:)
>
> --

Det kommer måske til at knibe med pladsen....men hva'...en ordentlig
powerdome ku da også være kønt?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-06-05 15:00

Hej!

Christensen wrote:

> Det kommer måske til at knibe med pladsen....men hva'...en ordentlig
> powerdome ku da også være kønt?

Hvordan er det lige du vil forbinde trækakslerne til forhjulene? Ellers skal man
konvertere Escorten til baghjulstræk, men det er _ret_ omfattende

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-06-05 19:33

Kim Voss Schrader wrote:

> Hvordan er det lige du vil forbinde trækakslerne til forhjulene?
> Ellers skal man konvertere Escorten til baghjulstræk, men det er
> _ret_ omfattende

Man behøver da ikke at konvertere den, man tager da bare en Cosworth som
udgangspunkt og fjerner forhjulstrækket

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-06-05 21:22

"Christensen" <ikke_nikke@nej.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det kan lade sige gøre:
> http://www.autopower.se/ovanligabmw/top10_350.asp ??
>
> selv i en Escort....

De vil nok glo en hel del ad bestillingen:

1 stk. V12'er
50 stk. skohorn (til at lirke den på plads med)

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-06-05 13:38

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Jeg faldt lige over en on-line partliste til BMW dele
>
> http://www.realoem.com/bmw/
>
> Hvis nogen syn's sådan en er sjov
>

> ** Lars

Hej Lars.

Takker, dete r jo allersomsmukkest, den ryger direkte ind i min
Links-sektion på hjemmesiden!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Lars Knudsen

Dato : 22-06-05 14:48

Hej,

On Wed, 22 Jun 2005 14:37:45 +0200, "Aragorn Elessar"
<aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote:

>Takker, dete r jo allersomsmukkest, den ryger direkte ind i min

Jep.. Det er vist bare ETK'en som de har lavet web-agtig, men det er
ret cool faktisk.

>Links-sektion på hjemmesiden!

Hurtig-hurtig.... Burde tage mig sammen og få noget MC en dag...
Hmm...

** Lars

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-06-05 15:11

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> wrote in message
-klip-
> Hurtig-hurtig.... Burde tage mig sammen og få noget MC en dag...
> Hmm...
>
> ** Lars

Hepper!
Der er intet så lækkert som motorens brummen mellem fødderne, duftene fra
marker og skov, masser af landevej og de små kokette klask fra insekter mod
styrthjelmen!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Lars Knudsen

Dato : 22-06-05 15:22

Hej,

> [...]
>marker og skov, masser af landevej og de små kokette klask fra insekter mod

ARGH! Havde lige glemt at overveje det med insekterne.... *LOL* Det er
slemt nok på forruden!!

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-06-05 21:24

> ARGH! Havde lige glemt at overveje det med insekterne.... *LOL* Det er
> slemt nok på forruden!!

Hvis du er sulten en dag, så bare åbn visiret og munden.
Så er der serveret.

Masser af proteiner

--
mvh Uffe