Billeder af den nye S-klasse fra MB.
Fra : Henrik B.

Dato : 22-06-05 11:28

Og man har valgt at hugge BMW's grimme skærm/bagklap-overgang:
http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_pictures.asp?fotoid=4319&id=3888

Og det ser ud til at man også har overtaget BMW's håbløse I-drive system:
http://www.bilbasen.dk/nyheder/bilnyheder/show_pictures.asp?fotoid=4320&id=3888

Tsk tsk. Det går tilbage for Mercedes. Og BMW er idag åbenbart trendsætter,
når det gælder fremtidigt design....

Fra : Thomas H.

Dato : 22-06-05 11:44

> [...]
>
> Og det ser ud til at man også har overtaget BMW's håbløse I-drive system:

Hehe sjovt at det rent faktisk var det BMW sagde da de lancerede 7'eren, at
de ikke regnede med at sælge så mange, men satsede på at blive
trendsættende - det lykkedes da

Fra : Christensen

Dato : 22-06-05 14:13

> Hehe sjovt at det rent faktisk var det BMW sagde da de lancerede 7'eren,
> at
> de ikke regnede med at sælge så mange, men satsede på at blive
> trendsættende - det lykkedes da

Og 7'eren går som varmt brød - og BMW sælger mere end Mercedes
worldwide....har sagt det før: Chris Bangle er Gud...

BMW har vel aldrig indrømmet at de lavede noget lort med det første I-drive,
men det er da tankevækkende at de modificerede det så det var lettere at
bruge, samt lavede det en valgfri option på storsællerten 3-serien.

/f christensen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 22-06-05 19:19

> [...]
>
> Tsk tsk. Det går tilbage for Mercedes. Og BMW er idag åbenbart
> trendsætter, når det gælder fremtidigt design....

Det ligner sgi da den bagende jeg så på Esbjerg-motorvejen i dag.
Var det mon noget 350 eller 500 noget?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thomas H.

Dato : 23-06-05 09:34

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det ligner sgi da den bagende jeg så på Esbjerg-motorvejen i dag.
> Var det mon noget 350 eller 500 noget?

Mon ikke det har været en CLS, den ser også lidt spøjs ud

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 23-06-05 19:16

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det har været en CLS, den ser også lidt spøjs ud

Så kun at det var CL'et-eller-andet', måske S, måske K.
Men det lignede i hvertfald ikke en Mercedes, som jeg husker dem

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 15:52

> [...]
>
> Tsk tsk. Det går tilbage for Mercedes. Og BMW er idag åbenbart
> trendsætter, når det gælder fremtidigt design....

Synes det er sjovt at se, hvordan MB føler sig nødsaget til at kopiere andre
bilmærkers teknik og design.

Se lighederne i interiøret:
http://forums.e60.net/index.php?act=Attach&type=post&id=10894

Eksteriør:
http://forums.e60.net/index.php?act=Attach&type=post&id=10895

Personligt ville jeg vælge BMW 7-serien. Jeg kunne aldrig finde på at købe
en Mercedes - uanset model. Men når alt kommer til alt, er jeg jo også
BMW-mand "to the bones".

Fra : Ukendt

Dato : 23-06-05 17:58

"Kim" <nospam> skrev i en meddelelse
> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Synes det er sjovt at se, hvordan MB føler sig nødsaget til at kopiere
> [...]

Nu er der vel ikke så mange forskellige muligheder at skære en kage på.
Synes ikke at hvis bilen skal være udstyret med et rat, armlæn osv. at der
er ret meget der kan pilles ved.

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 24-06-05 12:26

"Kim" <nospam> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja det er helt utroligt, især interiøret undrer mig, da det var det største
chok for mig da 7'eren kom., og så bagegerummet som ALLE har grint af, at
man kopierer det er sgu underligt.
....skærmene ser IMO ikke særlig godt ud på Merceren!