Bilsyn med manglende passagerersæde.....
Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-06-05 15:03

Flipper de ud over det ??

Jeg har nemlig lånt mit ud til en kammerat (der skulle til træf).
Og dum som jeg var, så tænkte jeg ikke lige over det, da jeg bestilte syn
til imorgen formiddag....

Behøver passagerersædet at være i bilen når bilen fremstilles til
persiodesyn ??

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://soren.fischer.as

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 21-06-05 15:25

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as.invalid> skrev i en meddelelse
> Flipper de ud over det ??

Nej, kender én der kørte til syn med kun førersædet i bilen.

-M

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-06-05 15:29

Morten Lorenzen skrev:

> "Søren C. Fischer" <soren@fischer.as.invalid> skrev i en meddelelse
>
> Nej, kender én der kørte til syn med kun førersædet i bilen.

Fino, så slipper jeg for at køre 2x130 km iaften for at hente mit sæde

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-06-05 15:33

Hej!

Søren C. Fischer wrote:

> Flipper de ud over det ??

Nu er der vel ikke airbags indbygget i sædet eller sensorer dertil vel? I så
fald melder din bil sikkert om fejl i airbagsystemet og dette kunne den jo godt
dumpe på...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-06-05 15:42

Kim Voss Schrader skrev:

> Hej!

> Nu er der vel ikke airbags indbygget i sædet eller sensorer dertil
> vel? I så fald melder din bil sikkert om fejl i airbagsystemet og
> dette kunne den jo godt dumpe på...

Nope der er ikke sensorer i sædet, men der er skam airbag til
forsæde-passagereren

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-06-05 15:49

Hej!

Søren C. Fischer wrote:
> Nope der er ikke sensorer i sædet, men der er skam airbag til
> forsæde-passagereren

Jow, jow, men der kan jo godt være indbygget airbag"gardin" i nyere biler, og
dette sidder ofte i siden af sædet. Nuvel, du kører sikkert glat igennem synet :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 21-06-05 16:09

Kim Voss Schrader skrev:

> Hej!

> Jow, jow, men der kan jo godt være indbygget airbag"gardin" i nyere
> biler, og dette sidder ofte i siden af sædet.

SÅ avanceret er en bette Seicento skam ikke

> Nuvel, du kører sikkert glat igennem synet :)

Ja, det håber jeg da

Fra : Uffe Ravn

Dato : 21-06-05 16:30

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as.invalid> skrev

> Behøver passagerersædet at være i bilen når bilen fremstilles til
> persiodesyn ??

De sidste 2 gange jeg har fået synet bilen var der ingen passagersæde i
bilen, no problemos.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Helene og Lars

Dato : 22-06-05 06:19

Jeg har fået en vw 1303 igennem uden pass.sæde

Lars

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 22-06-05 11:55

Søren C. Fischer skrev:
> Behøver passagerersædet at være i bilen når bilen fremstilles til
> persiodesyn ??

Synet og godkendt uden anmærkninger - passagerersædet behøver ikke sidde i
bilen