VW passat TDI, advarselslampe
Fra : Chris

Dato : 21-06-05 07:52

Hej !

Jeg har lånt en VW passat TDI af nyere dato. Ejerne er ude at rejse og jeg
kan derfor ikke spørge dem til råds, derfor dette lille indlæg.
Da jeg kørte i bilen igår var der ingen varslingslamper tændt i
instrumentbrættet, men da jeg startede bilen imorges var der en lampe der
lyste gult med følgende ikon.

((O))

Hvad betyder dette ikon ?

På forhånd tak

Mvh Chris

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-06-05 07:52

Chris skriver:

> ((O))
>
> Hvad betyder dette ikon ?

Bremse slidt ?

Hvad siger brugerhåndbogen ???

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-05 08:44

> Bremse slidt ?

Håndbremse ikke lagt ned ?

Fra : Chris

Dato : 21-06-05 10:15

nej, håndbremsen er ikke aktiveret....
måske mangler der bremsevæske, eller kan det være antispin funktionen der er
deaktiveret ?

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-06-05 15:04

Chris skriver:

> nej, håndbremsen er ikke aktiveret....
> måske mangler der bremsevæske, eller kan det være antispin funktionen der er
> deaktiveret ?

RTFM

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 21-06-05 23:03

> Chris skriver:

> RTFM

RTFM??

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 21-06-05 23:13

Hej!

Michael Kirkegaard wrote:

> RTFM??

Read The "Freakin'" Manual.

Hvilket er hvad du burde have gjort i første omgang...:)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-06-05 06:27

Kim Voss Schrader skriver:

> Read The "Freakin'" Manual.

Fucking

> Hvilket er hvad du burde have gjort i første omgang...:)

Men nu var det ikke ham der havde problemet

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-06-05 08:51

Hej!

Klaus D. Mikkelsen wrote:
> Kim Voss Schrader skriver:

> Fucking

Ja, ja, men jeg prøvede at være venlig :)

> Men nu var det ikke ham der havde problemet

Nå nej, det kan jeg da godt se. Troede bare det var spørgsmålsstilleren, som
ville have forklaret termet :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-06-05 08:59

Kim Voss Schrader skriver:

> Nå nej, det kan jeg da godt se. Troede bare det var spørgsmålsstilleren, som
> ville have forklaret termet :)

Du skulle nok have været gået i seng

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 22-06-05 12:35

Hej!

Klaus D. Mikkelsen wrote:

> Kim Voss Schrader skriver:

> Du skulle nok have været gået i seng

Kanske

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 22-06-05 11:44

> Hej!

> Read The "Freakin'" Manual.
>
> Hvilket er hvad du burde have gjort i første omgang...:)

Du er vist en idiot, er du ikke?
Hvis det er sådan du behandler folk når de spørger om noget så skulle du
måske opsøge hjælp.
En nyhedsgruppe som denne er til for alm. snak og spørgsmål om biler
generelt.
Så hvem har udnævnt dig til konge...

Michael

Fra : Henrik B.

Dato : 22-06-05 12:15

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> måske opsøge hjælp.
> En nyhedsgruppe som denne er til for alm. snak og spørgsmål om biler

Alle normalt tænkende mennesker...