Forsikrings spørgsmål
Fra : Vogt, 5750 Ringe

Dato : 20-06-05 19:41

Jeg har brug for nogen konkret viden. Bor på fyn i øvrigt. BILEN: Vectra
1990, 2.0i GL, 115 HK

Jeg er igang med mit 2 år som bilist i egen bil .... Skal bruge forsikring
som er billigere end min egen. Jeg giver nu 7000 årligt for ansvar hos
forsikringsselskabet Fyn A/S. Har derudover hørt godt om Alsisk forsikring,
men kan ikke finde dem online og ved ikke om den kun tager alsboere.

GF Forsikring siger 6100,- i flg deres hjemmesides udregning.

Nogle der bare VED at det her - det er biligt

Fra : Olesen

Dato : 20-06-05 20:09

"Vogt, 5750 Ringe" <vogt@REMOVEmidtfyn.net> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> GF Forsikring siger 6100,- i flg deres hjemmesides udregning.
>
> Nogle der bare VED at det her - det er biligt

Hej Prøv at ringe til en gut der hedder Jan Olsen, 66173700, han er
forsikringsmægler og kan trylle. Og nej jeg har ikke noget at tjene på det
har selv brugt ham indtil jeg kunne komme ind hos Tjenestemændenes
forsikring som suverænt er det billigste.

Mvh

Jens (Ferritslev)

Fra : Vogt, 5750 Ringe

Dato : 20-06-05 20:24

hvor er denne jan henne? hvem er han tilknyttet

Fra : Henrik B.

Dato : 21-06-05 08:45

> hvor er denne jan henne? hvem er han tilknyttet

Som det fremgår af telefonnummeret, holder han til i Odense. Og hér er deres
hjemmeside:
http://www.v-r.dk/