Fælg-fællesskab, Skoda Fabia
Fra : Helene og Lars

Dato : 20-06-05 09:13

Hej

Jeg er på jagt efter et ekstra sæt 14" 5-huls stålfælge til min Skoda Fabia.
De skal bruges til at montere vinterdæk på, når den tid kommer.

Kan jeg gå ud fra, at hvis jeg finder et sæt 14" fælge til f.eks. en golf
eller polo (som bilen jo er i familie med) at denne fælg så vil passe. Eller
er der andre biler, hvor fælgene vil kunne passe fra?

Med venlig hilsen og på forhånd tak

Lars

- slet "Fjerndette" i emailadr. ved svar til email

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 20-06-05 09:29

Prøv dette link, så kan du se hvad du kan passe fælge sammen med

http://www.vagcars.dk/techinfo/wheels/hjul.htmlene

Jørgen