Nedveje en bil ?
Fra : Ukendt

Dato : 20-06-05 07:30

Hejsa Alle

Kan man få nedvejet en bil ?
Sagens kerne:
Har lige fået en Golf II GTI fra 90 hjem fra tyskland, men total vægten er
1465kg, og det er jo 65kg over de magiske 1400kr, kan jeg få nedvejet bilen
så den + last kommer under 1400kg ?

Det er jo selvfølgeligt tanken at sætte den på gule plader.

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 20-06-05 15:26

"Juel" <xsnabelastarchild.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har lige fået en Golf II GTI fra 90 hjem fra tyskland, men total vægten er
> 1465kg, og det er jo 65kg over de magiske 1400kr, kan jeg få nedvejet

Hvad har du fået den målt til i vægt?

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-05 07:22

> Hvad har du fået den målt til i vægt?

intet endnu, men hvis jeg nu strippede den totalt, og fik den vejet..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 21-06-05 16:52

> intet endnu, men hvis jeg nu strippede den totalt, og fik den vejet..

Det skal jo nok være fra et sted der er akrediteret som det hedder på jysk,
men ellers burde der ikke være problemer ved det.

--
Tom

Fra : Christian Flasche

Dato : 20-06-05 20:28

> [...]
bilen
> så den + last kommer under 1400kg ?
>
> Det er jo selvfølgeligt tanken at sætte den på gule plader.

Hej Morten

Jeg mener at det er egenvægten man bruger

--
Hilsen Christian