Trafikvest
Fra : HKN

Dato : 18-06-05 20:30

Hej,

Nu er det jo blevet lovpligtigt med sådan en trafikvest i flere EU-lande,
som man skal tage på hvis man har en eller anden form for havari, f.eks
hjulskift. I forrige uge så jeg at Aldi havde dem til 19,95, men jeg nåede
ikke derned før om tirsdagen og der var de udsolgt.

Er der nogen her som har et link eller tips til hvor man finder dem til en
rimelig pris? Sidst jeg så en var prisen 149,95 og det må jo siges at være
noget af en forskel - ihvertfald i %!

Pft

Henrik

It has removed 88 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!

Fra : Davidsen

Dato : 18-06-05 20:43

"HKN" <mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rimelig pris? Sidst jeg så en var prisen 149,95 og det må jo siges at være

FDM har dem til kr. 49,-

Mvh
Davidsen

Fra : Davidsen

Dato : 18-06-05 20:52

> [...]
> It has removed 88 spam emails to date.
> Paying users do not have this message in their emails.

T. Hansen har dem til kr. 49,- (Varenr. 47076).
Mærkeligt nok under camping-sektionen...

Mvh
Davidsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-06-05 21:19

"Davidsen" <davidsen@REMOVETHIStdcspace.dk> wrote in

> T. Hansen har dem til kr. 49,- (Varenr. 47076).

Harald Nyborg har dem vist også endda til under den pris.

Har set vesten maaange steder til under 50,-.

> Mærkeligt nok under camping-sektionen...

Deeet skal man ikke tænke så meget over når det er med det firma

MVH

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 18-06-05 21:17

HKN wrote:
> [...]
> til en rimelig pris? Sidst jeg så en var prisen 149,95 og det må jo
> siges at være noget af en forskel - ihvertfald i %!

De har haft dem i Tiger butikkerne.

M.v.h
Niels

Fra : Lau

Dato : 18-06-05 21:49

Metro har dem til 20,-kr

--
Lau
___,

/ \ .

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 18-06-05 23:16

Jem og Fix 30 kr.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 08:04

> Jem og Fix 30 kr.

Ford delte dem gratis ud...

Fra : TDN

Dato : 19-06-05 08:51

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> "Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ford delte dem gratis ud...

Hmmm... må ikke håbe der noget symbolsk i det holder Ford så meget ude i
vejsiden med havarier m.v......

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 09:37

"Olesen" <n/a> skrev i en meddelelse

> "Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i en meddelelse
>
> Ford delte dem gratis ud...

Det er der nok en bagtanke med

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 12:02

> [...]
> rimelig pris? Sidst jeg så en var prisen 149,95 og det må jo siges at være

VW i Flensborg forærer dem væk, jeg har fået en de sidste to gange jeg har
handlet stumper der, så nu har jeg to.
(en gul og en orange !!!)

Men ellers har jeg set dem i Kvickly Xtra til 29,95 eller 39,95 og det var
endda Sonax.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf

Fra : Ukendt

Dato : 19-06-05 16:56

> VW i Flensborg forærer dem væk, jeg har fået en de sidste to gange jeg har
> handlet stumper der, så nu har jeg to.
> (en gul og en orange !!!)

Jeg ville foretrække en lysegrøn til sort tøj......det er dem politiet har
om natten...så kan man da lige forskrække nogle fartbøller

--
Tom

Fra : Henrik B.

Dato : 20-06-05 11:07

> [...]

> rimelig pris? Sidst jeg så en var prisen 149,95 og det må jo siges at være

Grænsebutikkerne (på den tyske side) har dem til ca. 25,-

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 22-06-05 23:07

On Sat, 18 Jun 2005 21:29:42 +0200, "HKN"
<mabehemaREMOVE@THIStdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>rimelig pris? Sidst jeg så en var prisen 149,95 og det må jo siges at være

Tiger i Vejle havde en god portion liggende af dem da jeg gik forbi i
sidste uge.
Flemming Jacobsen