LeMans på internettet.
Fra : Brizz

Dato : 18-06-05 18:19

Da jeg sidder på grønland uden dansk tv eller nogen anden form for tv
dækning af LeMans er jeg nysgerrig efter om der findes nogen sider der
bliver hurtigt opdateret med stillingen og nyheder fra LeMans.
Evt et hensyn skal tages til jeg sidder på en MEGET langsom forbindelse
(56k)

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : N/A

Dato : 18-06-05 20:47

Fra : Brizz

Dato : 18-06-05 20:47

> Som jeg skrev i Motorsportsgruppen: Le Mans siden med live timing
> hedder:
> www.lemans.org/24heuresdumans/live/pages/chronos_gb.html
> og live radio finder du på: www.autosport-atlas.com

Kanon..og kan høre radioen da den er igennem Media player...nu kan man
fælge med

Takker

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Fra : Mogens

Dato : 18-06-05 19:55

On Sat, 18 Jun 2005 15:47:29 -0400, Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote:

>Kanon..og kan høre radioen da den er igennem Media player...nu kan man
>fælge med - Takker

Selv tak - jeg hører selv med, idet jeg ikke har Zulu. Kl. 21 går
Eurosport heldigvis i luften igen.

Le Mans radioen er helt suveræn - den følger man også konstant, når
man fysisk overværer løbet i France. Jeg kunne godt ha' tænkt mig at
ha' været on location now! :)
(Tom fører løbet)

Mvh...