Erfaringer med Peugeot 206 2,0 GTI
Fra : Tommy Fer

Dato : 18-06-05 13:51

Hej NG

Koneriet og jeg overvejer meget kraftigt en 206 GTI som vores første
bil, bare roligt vi er elitebilister fra mc verdenen så 8200 om året i
kasko er vel godt nok.

Er der nogen typefejl på GTI modellen?

Hvilke årgange sker der udstyrstilføjelser alá bordcomputer osv?

Passer det man kan få 880 hk ved at montere en chip??? Just kidding,
hvorledes reagere den på små tuneri?

mvh Tommy Fer

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-05 14:11

"Tommy Fer" <NOSPAM@fotofer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilke årgange sker der udstyrstilføjelser alá bordcomputer osv?
>
> Passer det man kan få 880 hk ved at montere en chip??? Just kidding,

Prøv at spørge på www.hi-speed.dk

Men med en chip fra RH Motorsport og et K&N Kit skulle de få i nærheden af
små 160 hk.!

Mest typiske fejl må være defekte sædevarmelegemer!

Fra : Ukendt

Dato : 18-06-05 18:40

> Koneriet og jeg overvejer meget kraftigt en 206 GTI som vores første
> bil, bare roligt vi er elitebilister fra mc verdenen så 8200 om året i
> kasko er vel godt nok.
>
> Er der nogen typefejl på GTI modellen?

Min storebror har sådan en dunk :)
Han har haft problemer med de hydraulisk ventilløftere inden den havde gået
40.000.
Det udmøntede sig i start besvær, den skulle have en ordentlig omgang med
starteren.
Så vidt jeg forstod på ham var det vist et kendt problem.

--
/Claus

HUSK VW TRÆF I TIRSTRUP, 5.-7. AUGUST 2005
www.vwfanatic.dk/Info/CGDmeeting2005.pdf